اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته قوه قضائیه

مجتمع آموزشی، فرهنگی امام رضا در زنجان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مجتمع آموزشی، فرهنگی امام رضا (ع) به مناسبت هفته قوه قضائیه در زنجان افتتاح شد.

مجتمع آموزشی، فرهنگی امام رضا در زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، این مجتمع عصر امروز با حضور مسئولان قوه قضائیه در استان افتتاح و رسما به بهره‌برداری رسید.

مجتمع آموزشی، فرهنگی امام رضا (ع) در زمینی به مساحت 60 هکتار در دومین روز از هفته قوه قضائیه در زنجان بهره‌برداری رسید.

همچنین به مناسبت هفته قوه قضائیه مزار شهدای زنجان غبار روبی و عطر افشانی شد.

این مراسم با حضور مسئولان قضایی، شورای معاونین و شورای قضایی استان برگزار شد.

نشست قضایی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان به میزبانی سالن ولایت دادگستری‌کل استان، برگزاری مراسم پیاده‌روی از میدان کوهنورد به طرف مزار شهدای گمنام و برگزاری مراسم دعای عرفانی ندبه، سخنرانی رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب زنجان، رئیس دادگستری شهرستان زنجان و رئیس شوراهای حل‌اختلاف استان زنجان در قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرهای زنجان، قیدار، ماه‌نشان و ایجرود و نیز حضور گسترده کارکنان دستگاه قضایی استان در نماز جمعه، از برنامه‌های هفته قوه قضائیه است.

ملاقات با زندانیان و بررسی مشکلات آنان، بازدید از زندان مرکزی، کانون اصلاح و تربیت و اردوگاه کارآموزی زندانیان، رونمایی و بهره‌برداری از نرم‌افزار بانک اطلاعاتی زندانیان در زندان مرکزی، نشست مشترک مدیران شرکت‌ها و فعالان عرصه‌های اقتصادی و کشاورزی با مسئولان دستگاه قضایی استان زنجان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی زنجان و افتتاح مجموعه ورزشی ولایت در گلشهرکاظمیه با حضور استاندار و سایر مسئولان استان از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضاییه در استان زنجان است.

ملاقات عمومی رئیس ‌کل دادگستری استان با مردم، برگزاری همایشی با حضور قضات و روسای حوزه‌های قضایی استان با سخنرانی رئیس مرکز امور شوراهای حل ‌اختلاف کشور و همچنین حضور مسئولان دستگاه قضایی استان در 10 مسجد زنجان با هدف ارتقا و افزایش سطح اطلاعات حقوقی مردم از دیگر برنامه‌های هفته قوه قضاییه در استان زنجان اعلام شده است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول