اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران خبر داد

رشد 200 درصدی ارسال آثار به جشنواره امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از رشد 200 درصدی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) در مازندران خبر داد.

رشد 200 درصدی ارسال آثار به جشنواره امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،‌ عباسعلی ابراهیمی گفت: دبیرخانه جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) در فروردین سال‌جاری با ارسال فراخوان و سربرگ‌های نگارش نامه به مراکز و موسسات فرهنگی و هنری به صورت رسمی آغاز بکار کرده و تاکنون میزبان 32 هزار و 746 دلنوشته محبان ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا(ع) بوده است.

دبیر هفتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) بیان داشت: برای جلوگیری از ترافیک داوری در روزهای پایانی جشنواره، آثاری که به دبیرخانه ارسال شده برابر فرمت مشخص در جریان مرحله اول داوری قرار گرفته  و مرحله دوم در شهریور انجام می‌شود.

وی افزود: پس از انجام مرحله نهایی داوری از پنج مقطع سنی، هفت نفر به عنوان برگزیده انتخاب و علاوه بر تجلیل در اختتامیه جشنواره که مهر سال جاری همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود، آثار برگزیده در قالب کتاب به چاپ می‌رسد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امسال برای تسهیل در امر نگارش نامه و اطلاع‌رسانی گسترده، سربرگ‌هایی مزین به تصویر حرم منور رضوی طراحی و در اختیار دانش‌آموزان، دانشجویان، مسافران نوروزی، زائران راهیان نور، اصحاب قرآنی، طلاب، فرهنگیان و اقشار مختلف جامعه قرار گرفت که با استقبال گسترده‌ای روبرو شد.

این مسئول در پایان اذعان  داشت: تعداد نامه‌های رسیده به دبیرخانه تا پایان خرداد سال گذشته 14 هزار و 627 نامه بوده که در مقایسه با آمار سال جاری، از افزایش 200 درصدی برخوردار است.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول