اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش مؤسسه حوزوی امام رضا(ع) خبر داد

پذیرش 130 دانش پژوه در مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، از پذیرش بیش از 130 دانش پژوه طی سال تحصیلی جدید در این مؤسسه خبر داد.

پذیرش 130 دانش پژوه در مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، نجف هدایتی‌زاده با اشاره به فعالیت‌های این مؤسسه که به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وابسته است اظهار کرد: این مؤسسه با مجوز رسمی شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور تاسیس شده و به تربیت طلاب حوزه‌های علمیه در راستای رفع نیازهای جامعه می‌پردازد.

وی هدفمند کردن دوره‌های آموزشی حوزوی معطوف به نیازها و اهداف را از جمله سیاست‌های اصلی این مؤسسه برشمرد و با مدنظر قرار دادن پذیرش‌های جدید این موسسه افزود: با توجه به متمرکز شدن پذیرش مراکز تخصصی حوزه از طریق سایت معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، این مؤسسه از این طریق اقدام به جذب دانش پژوه و تربیت مبلغان می‌کند.

مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی مؤسسه آموزش عالی امام رضا(ع) در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه این مؤسسه هم‌اکنون در دو سطح تحصیلی دانش پژوه می‌پذیرد تصریح کرد: مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) امسال در پنج رشته تاریخ اسلام(سطح 2)، تاریخ تشیع، تاریخ اهل‌بیت، شیعه‌شناسی و تبلیغ حج(سطح 3) اقدام به پذیرش دانش پژوه کرده است.

وی ادامه داد: بیش از 244 نفر در مرحله کتبی پذیرفته شده‌اند که بعد از انجام مصاحبه کسانی که حد نصاب نمره لازم را کسب کنند به عنوان دانش پژوه در این مؤسسه مشغول به تحصیل خواهند شد.

هدایتی‌زاده تصریح کرد: البته برنامه مصاحبه رشته‌های تاریخ اسلام، تاریخ تشیع، تاریخ اهل‌بیت (ع) و شیعه‌شناسی هم‌اکنون به اتمام رسیده که در مجموع 70 نفر پذیرش شده‌اند.

وی ظرفیت پذیرش رشته تبلیغ حج را در کل 60 نفر عنوان کرد و ادامه داد: پذیرفته‌شدگان این رشته هم‌اکنون در مرحله مصاحبه بوده و تا پایان هفته جاری نتایج مصاحبه آنها اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول