اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر امور خارجه ترکیه در حرم مطهر رضوی:

در سراسر حرم ملکوتی امام رضا(ع) معنویت و آرامش موج می‌زند

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه ترکیه به زیارت بارگاه منور حضرت رضا(ع) مشرف شد و گفت: در سراسر حرم ملکوتی امام رضا(ع) معنویت و آرامش موج می‌زند.

در سراسر حرم ملکوتی امام رضا(ع) معنویت و آرامش موج می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، داووداوغلو در تشرف به حرم مطهر رضوی گفت: در محضر اهل‌بیت(ع) احساس آرامش می‌کنم.

وزیر امور خارجه ترکیه افزود: در سراسر حرم ملکوتی امام رضا(ع) معنویت و آرامش موج می‌زند.

وی اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) را منشأ خیر، برکت و رحمت دانست و افزود: خاندان پیامبر اسلام(ص) در سراسر تاریخ همواره ترویج کننده نیکی، صداقت و عدالت بوده‌اند.

داووداوغلو هم‌چنین با اشاره به توسعه حرم مطهر رضوی، بناهای حرم مطهر رضوی را بسیار زیبا توصیف کرد و اظهار داشت: این بناها چون با عشق و علاقه و ارادت آمیخته شده، به انسان انرژی و احساس خوبی منتقل می‌کند.

وی با اشاره به مناسبات و مشترکات فرهنگی ایران و ترکیه خاطرنشان کرد: این دو کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شباهت‌های بسیار زیادی به هم دارند و رابطه این دو کشور به ‌عنوان دو همسایه برای ما بسیار حائز اهمیت است.

احمد داووداوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه در رأس هیئتی بلندپایه به حرم مطهر رضوی مشرف شد و دقایقی در این فضای ملکوتی به زیارت و عبادت پرداخت. 

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول