اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با آغاز فصل تابستان

فعالیت‌‏های سازندگی در استان سمنان کلید خورد

خبرگزاری فارس: فعالیت‏‌های سازندگی در استان سمنان هم‏زمان با روزهای آغازین فصل تابستان کلید خورد.

فعالیت‌‏های سازندگی در استان سمنان کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز کمیسیون بسیج سازندگی استان سمنان با حضور فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان به همراه معاون هماهنگ‌کننده و اقشار مرتبط و معاونت‏‌های پشتیبانی‌کننده در استان سمنان برگزار شد.

سردار علی استادحسینی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این جلسه با تأکید بر فعال‏‌سازی همه کمیته‏‌ها برای پشتیبانی از اردوهای جهادی و هجرت افزود: بسیج سازندگی استان سمنان با بهره‎گیری از ظرفیت فراوان بسیجیان در همه‏ اقشار وارد میدان شده است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی باید علاوه بر محرومیت‏‌زدایی در بخش‏‌های مختلف، در فعالیت‏‌های عمرانی سطح استان سمنان نیز مشارکت جدی‏‌تری داشته باشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان نیز از برگزاری نخستین جلسه کمیته اطلاع‏‌رسانی قرارگاه محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی در معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان خبر داد.

علی‏رضا رجبی گفت: در این جلسه مقرر شد تا علاوه بر پوشش مطلوب خبری فعالیت‏‌های سازندگی، طرح هجرت و اردوهای جهادی، به مستند‏سازی فعالیت‏‌های جهادگران بسیجی و انعکاس آن در رسانه‏‌ها پرداخته شود.

‏رجبی افزود: با استفاده از ظرفیت مستندسازان سپاه و صدا و سیمای مرکز سمنان، حداقل پنج مستند جهادی تا پایان اردوهای هجرت، ساخته می‏‌شود.

همچنین مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود گفت: این مجموعه با همکاری بسیج سازندگی استان سمنان و جهاد کشاروزی شهرستان شاهرود یک گروه جهادی دانشجویی را به روستای فرومد اعزام کردند.

رضا فدایی افزود: این گروه با 120 نفر از دانشجویان در این منطقه اقدام به مبارزه با جوندگان موزی این روستا کردند و در مجموع، بیش از 500 نفر روز از دانشجویان به کارگیری شدند.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان نیز از اعزام دو گروه 20 و 30 نفره از طلاب استان به روستای فرومد خبر داد.

حجت‏‌الاسلام سیدهادی موسوی افزود: این دو گروه با عنوان "پیروان روح‏‌الله" و "زینبیون"، نهم تیرماه به سوی این روستا عازم شدند و پس از فعالیت‌های موثر در عرصه‌های عمرانی فرهنگی و آموزشی در این منطقه تا تاریخ بیست و سوم تیرماه در این منطقه حضور داشته و به خدمت‏‌رسانی به مردم می‎پردازند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول