اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند:

محیط اسلامی عامل رشد و تعالی بانوان است

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: زن ایرانی در محیط اسلامی رشد علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیدا می‌کند.

محیط اسلامی عامل رشد و تعالی بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام حسین گروسی در همایش حجاب و عفاف نهاوند در جمع بانوان نخبه و قرآنی نهاوند با اشاره به نقش زنان در تحولات جامعه اظهار داشت: اگر زن به گوهر درونی خویش پی ببرد هرگز آن را ارزان نخواهد فروخت.

وی بیداری اسلامی در کشورها را حرکتی بی‌نظیر خواند و افزود: هر چند که استکبار جهانی قصد دارد به عناوین مختلف نقش بیداری اسلامی را بی‌اثر کند ولی به طور قطع نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند ادامه داد: نقش زنان در خلق حماسه بیداری اسلامی بر کسی پوشیده نیست و درک این حرکت عظیم نیازمند برخورداری از فکر آینده‌نگر و نگاه تیزبین است.

وی حفظ حجاب و عفاف را موجب افزایش شخصیت زن خواند و ابراز داشت: انقلاب اسلامی از زن به عنوان موجودی اثرگذار در تمام عرصه‌ها یاد می‌کند و به آن ارزش داده است.

استاد حوزه و دانشگاه استان مرکزی نیز در این همایش انقلاب اسلامی را به واسطه حضور زنان در عرصه‌های مختلف، انقلابی جهانی و ماندگار خواند و افزود: زنان توانستند با حضور به موقع خود در صحنه، نقش خود را در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کنند.

حجت‌الاسلام مرتضی بیات سپردن برخی مسئولیت‌های بزرگ در رأس برخی دستگاه‌های اجرایی به زنان را نشان از عمق توجه نظام اسلامی به مقام و ارزش بانوان در اجتماع خواند.

وی در ادامه سخنانش ابراز داشت: نگاه غرب به زن نگاهی کاسب‌کارانه و مرموزانه است بنابراین آن چه که انقلاب اسلامی را متمایز از انقلاب‌های دیگر ملت‌ها کرده توجه به خواسته‌های زنان به ویژه در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و سیاسی است.

در این همایش 300 نفر از زنان فرهیخته، مربیان قرآن و طلاب خواهر حضور داشتند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول