اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

5000 نفر از زنان کارمند استان مرکزی آموزش‌ امداد می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از ارائه آموزش‌های امدادی به پنج هزار نفر از زنان کارمند استان خبر داد.

5000 نفر از زنان کارمند استان مرکزی آموزش‌ امداد می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مرتضی سلیمی ظهر امروز در کارگروه زنان و خانواده استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به اهمیت نجات و امداد جمعیت هلال احمر در سال جاری طرح آموزش‌های امدادی به پنج هزار نفر از زنان کارمند دستگاه‌های اجرایی استان را به اجرا در می‌آورد.

وی تصریح کرد: طرح آموزش امداد به زنان کارمند بر اساس ابلاغیه معاون توسعه و منابع انسانی ریاست جمهوری از ماه آینده به اجرا در می‌آید که طی آن بانوان شاغل آموزش‌های امداد را در چهار سطح کمک‌های اولیه، امداد و نجات کوهستان و سیل، جستجو در حریق و آمادگی مقابله با حوادث غیرمترقبه فرا می‌گیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: این جمعیت در سال گذشته ارائه آموزش‌های امدادی به 50 هزار نفر از دانش‌آموزان را زیر نظر 500 مربی به مرحله اجرا درآورد.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به را‌ه‌اندازی باشگاه امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر خاطر نشان ساخت: این باشگاه با هدف مشارکت فعال نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در پوشش دادن سریع به انواع حوادث و سوانح شهریورماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

به گفته وی برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی امداد و نجات با فنون نقشه‌خوانی، جهت‌یابی، اطفای حریق، رهاسازی، نجات در آوار، نجات در تصادفات جاده‌ای، نجات در سیلاب، نجات از ارتفاع و... از برنامه‌های این باشگاه است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول