اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

علت عمده مشکلات زنان عدم آگاهی از حقوق خود است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: یکی از مشکلات عمده زنان در جامعه عدم آگاهی آنها از حقوق خود است.

علت عمده مشکلات زنان عدم آگاهی از حقوق خود است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه ظهر امروز در کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری زنجان اظهار کرد: گام نخست در زمینه برگزاری برنامه‌های مختلف به بانوان آگاه‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه باید به بانوان در زمینه حقوق خود اطلاع‌رسانی شود، اضافه کرد: بسیاری از مشکلاتی که بانوان در جامعه دارند، به علت نا‌آگاهی از حقوقی است که زنان در جامعه دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های امور بانوان و خانواده استانداری زنجان اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این اداره کل در نظر گرفتن نقش محوری زنان در امور خانواده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نقش زن به عنوان مادر در خانواده یکی از نقش‌های محوری و اساسی زنان در جامعه است، اضافه کرد: برگزاری سمینار تخصصی قوانین و مقررات ویژه قانون مدنی زنان از جمله همایش‌هایی است که در آینده نزدیک در استان زنجان برگزار می‌شود.

آوازه در ادامه با اشاره به برنامه‌های اداره کل بانوان و امور خانواده در زمینه تشکیل دوره‌های آموزشی و تربیتی و همچنین تربیت یک هزار از دانش‌آموزان به منظور آموزش همسالان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط اداره کل امور بانوان و خانواده صورت می‌گیرد.

وی همچنین استعدادیابی دانش‌آموزان دختر و همچنین انتشار مقاله در راستای تحکیم بنیان خانواده را نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در زمینه امور بانوان و خانواده اعلام کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان در ادامه با اشاره به دوره‌های آموزشی به منظور تعمیق باورهای دینی بانوان اضافه کرد: برگزاری همایش توانمندسازی اشتغال خانگی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در زمینه امور بانوان و خانواده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌هایی همچون مطلع مهر افزود: اغلب برنامه‌هایی که در حوزه بانوان صورت می‌گیرد در راستای سطح فرهنگ و همچنین تبیین نقش محوری زنان در جامعه و خانواده است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول