اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران در گفت‌وگو با فارس:

بودجه 91 هنوز ابلاغ نشد/شهرهای غرب مازندران نیاز به کنارگذر دارد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اعلام اینکه بودجه 91 هنوز ابلاغ نشده، گفت: در بخش راه شهرهای غرب مازندران نیاز به کنارگذر دارند.

بودجه 91 هنوز ابلاغ نشد/شهرهای غرب مازندران نیاز به کنارگذر دارد

سید علی‌اکبر طاهایی در حاشیه بازدید از کناره گذر شرقی محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: پیشرفت کار در کنارگذر شرقی محمودآباد قابل ستایش است و باید از مجموعه مدیران شهرستان به ویژه فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمودآباد به دلیل عملکرد بسیار خوب آنها تشکر کرد.

استاندار مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اعتبارات در نظر گرفته شده برای اتمام این کنارگذر کافی نیست، گفت: اعتبارات عمرانی استان بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود و استاندار اعتبار خاصی در این زمینه در اختیار ندارد.

طاهایی در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس قانون بودجه کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستانی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با اشاره به بالا بودن قیمت زمین در محمودآباد، تصریح کرد: کار بسیار ارزشمندی بود که در زمینه آزادسازی منطقه برای ساخت این کنارگذر صورت گرفت و اجرای این طرح کمک شایانی به کم کردن بار ترافیکی شهرستان در ایام تابستان و عید نوروز و روزهای تعطیلی می‌کند.

نماینده عالی دولت در مازندران درباره اعتبار 30 میلیارد ریالی به این کنارگذر اضافه کرد: کاری که استانداری انجام داد جدای از اعتبارات شهرستانی بود که با کمک وزیر اقتصاد و دارایی برای چند کنارگذر غرب مازندران از جمله محمودآباد در نظر گرفته شد.

طاهایی یادآور شد: بودجه امسال هنوز ابلاغ نشده و پس از ابلاغ در اختیار شهرستان‌ها قرار می‌گیرد و شهرستان باید کل شاخص نهایی تخصیص یافته را بین چندین فعالیت از جمله احداث پل‌های روستایی، پروژه‌های ورزشی، شهرک صنعتی و زیرساخت‌ها که در دایره تقاضاهای واقعی  قرار دارد، تقسیم کند.

وی متذکر شد: فصلی از این بودجه مربوط به عمران شهری است، ولی اگر گشایش و کمک‌هایی از سوی وزیر کشور و در نهایت اعتبارات پایان سال صورت بگیرد، پروژه کنارگذر محمودآباد از اولویت‌ها است.

استاندار مازندران در پاسخ به سئوال فارس مبنی بر تخصیص اعتبار 30 میلیارد ریالی برای اتمام کنارگذر غربی مازندران از سوی وزارت راه و شهرسازی اذعان داشت: در بخش راه در شهرهایی همچون محمودآباد، فریدونکنار، رویان، سلمانشهر، کلارآباد، عباس‌آباد نشتارود هیچگونه کنارگذری وجود ندارد و باید با اهتمام  به تدریج این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول