اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز اعلام کرد

افزایش 2 برابری بودجه استان البرز در سال 91

خبرگزاری فارس: استاندار البرز گفت: بودجه بخش‌های مختلف استان البرز در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 2 برابر افزایش داشته است.

افزایش 2 برابری بودجه استان البرز در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی ظهر امروز در نشست شورای توسعه استان طی سخنانی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی دارای برنامه‌های توسعه‌ای مشخص و شفاف است و این برنامه در قالب اسناد بالادستی مانند سند چشم‌انداز 20 ساله و برنامه‌های توسعه‌ای پنج ساله تدوین شده است.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این مهم همه دستگاه‌ها و نهادها در هر حوزه‌ای که فعالیت دارند، باید با کار و تلاش مضاعف دست‌یابی به اهداف کلان کشور را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

استاندار البرز افزود: دستگاه‌های و نهادهای استانی در این زمینه وظایف خطیری بر عهده دارند و نباید تصور کرد که کار یک اداره استانی و شهرستانی چندان اثرگذار نیست.

فرهادی تاکید کرد: دولت در سال‌های اخیر برنامه‌های بسیاری برای توسعه عادلانه کشور و کاهش فاصله مناطق مختلف را دستور کار قرار داده و برای تحقق این مهم تسهیلات ویژه‌ای در اختیار استانداری‌ها قرار داده است.

وی ابراز داشت: به عنوان نمونه اعتبار استان البرز در سال جاری بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال تعیین شده که در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش دو برابری بودجه استان هستیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز عنوان کرد: حال که چنین فرصت بزرگی در اختیار مدیران استانی قرار گرفته، باید با تلاش برای جذب اعتبارات همه تلاش خود را در راه توسعه استان البرز به کار بندیم.

فرهادی متذکر شد: استان البرز دارای شاخصه‌ها و توانمندی‌های بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی و اجتماعی است که باید از همه این ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: مدیران توانمندی در استان البرز فعال بوده و با استفاده از تجارب آنها و همچنین انرژی و نیروی جوان مستعد، در آینده نزدیک شاهد توسعه چشم‌گیر استان البرز خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول