اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بهشهر:

مشکل آب‌های سطحی در بهشهر نگران کننده است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهشهر، گفت: مشکل آب‌های سطحی در بهشهر نگران کننده است و همه باید برای حل این مشکل همکاری کنیم.

مشکل آب‌های سطحی در بهشهر نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهشهر محمدتقی‌ نورزاد در جلسه بررسی مشکل آب‌های سطحی بهشهر، اظهار داشت: با کوچکترین بارندگی و در مدت نیم یا یک ساعت، بخشی از شهر به ویژه در خیابان‌های 17 شهریور، گلشهر و اطراف آن دچار آبگرفتگی می‌شوند که مردم را با مشکلات و گرفتاری‌هایی روبرو می‌کند تا حدی که آب‌های سطحی وارد برخی واحدهای مسکونی می‌شود.

وی افزود: برای حل این مشکل همه دستگاه‌های مرتبط باید همت کنند و مردم را از نگرانی بیرون بیاورند.

در ادامه شهردار بهشهر، گفت: در پایین دست شهر، راه آهن و کمربندی را داریم که در روزهای بارانی آب در این مناطق جمع می شود و یک تا دو کیلومتر به سمت شهر برمی‌گردد.

قاسم جعفری تصریح کرد: در منطقه شهری چهار رودخانه کوچک و بزرگ داریم و می‌توانیم آب‌های سطحی را به سوی رودخانه‌ها هدایت کنیم که بخشی از آن‌ها انجام شد.

شهردار بهشهر خواستار مطالعات دقیق آبخیزداری در بخش بالادست و جنوبی بهشهر توسط ادارات جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شد.

طراحی برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، مطالعات و مشاوره‌های فنی، تقسیم‌بندی فعالیت‌ها، لایروبی و زهکشی اراضی کشاورزی، افزایش عرض باکس‌هایی که برای عبور آب های سطحی در نظر گرفته شده است همچنین هدایت صحیح آب‌های سطحی از جمله        بحث‌هایی بود که در جلسه امروز بحث و بررسی شد.

مقرر شد در جلسه بعدی که با حضور مسئولان، کارشناسان و مشاوران برگزار می‌شود، زمان بیشتری به حل مشکل آب‌های سطحی و ارائه راه حل مناسب اختصاص یابد.

به گزارش فارس، شهرداری بهشهر سالانه 150 تا 200 میلیون تومان بابت هدایت آب‌های سطحی هزینه می‌کند.  

انتهای پیام/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول