اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

انجام مطالعات برنامه مهار آبهای سطحی در اردبیل

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: مطالعات برنامه مهار آبهای سطحی شهر اردبیل در حال انجام است.

انجام مطالعات برنامه مهار آبهای سطحی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف بدری ظهر امروز در جریان بازدید از شهرک ولایت اردبیل اظهار داشت: یکی از مشکلات شهر اردبیل به ویژه در هنگام بارش‌های متناوب باران جمع شدن آبهای سطحی و به راه افتادن سیلاب در سطح شهر است.

وی گفت: تمام شیب‌های این شهر به سمت رودخانه بالخلو نیست و در امتداد این رودخانه داخل شهر قرار دارد به همین دلیل شاهد بروز برخی از مشکلات در هنگام بارش تند باران هستیم.

شهردار اردبیل بیان داشت: در این زمینه برنامه‌ای در حال مطالعه است تا آبهای سطحی مهار شده و به سمت رودخانه‌های اطراف شهر جاری شود که تا یک ماه آینده اجرای طرح جمع‌آوری آبهای سطحی ملاباشی و کارشناسان به گل‌مغان چایی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در انتخاب پیمانکاران و روش انتخاب آنها به موقع و به صورت یکپارچه عمل کردیم به طوری که آثار آن را در اجرای پروژه‌های عمرانی به ویژه افت مشکل ترافیک شهری شاهد هستیم.

بدری از انتخاب مشاور مجرب برای عملیاتی کردن طرح جامع حمل و نقل شهری خبر داد و گفت: در یک سال گذشته 15 هکتار پارک و فضای سبز را به مساحت پارک‌ها و فضای سبز شهر اردبیل افزوده‌ایم و در کنار آن در بحث نور‌افشانی مناطق مختلف شهر به ویژه کمربندی اردبیل با لامپ‌های رنگی به رنگ پرچم جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: در حوزه فرهنگی رونمایی از تندیس باکری و رحیم موذن‌زاده در تجلیل از مفاخر و بزرگان شهر انجام شد و ما در نصب آلاچیق در پارک‌ها و میادین مختلف و همچنین گل‌کاری و چمن‌کاری اقدامات اساسی را انجام دادیم.

شهردار اردبیل به فعالیت‌های حوزه املاک حقوقی شهرداری اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف مغازه‌های جلوی مصلی یکی از اقداماتی بوده که با مساعدت شورا تاکنون دو مغازه تعیین تکلیف شده و یک مورد نیز در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری صدور سند مالکیت 400 قطعه زمین شهرک ولایت را یادآور شد و افزود: با این اقدام و در نظر گرفتن هر قطعه برای ساخت چهار واحد مشکل یک‌هزار و 500 نفر ساکن این شهرک حل شده است.

شهردار اردبیل در پایان از بازگشایی مسیرهای چراغعلی، زیرگذر حسن‌آباد و برخی دیگر از معابر شهر اردبیل در یک سال گذشته خبر داد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول