اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

2 پروژه در بابل در لیست مهر ماندگار قرار گرفت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده، دو پروژه کمربندی جنوبی و آبرسانی بابل در لیست مهر ماندگار قرار گرفت.

2 پروژه در بابل در لیست مهر ماندگار قرار گرفت

 به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیازآذری بعدازظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات علمدار از بخش مرکزی بابل اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان بابل در اجرای بسیاری از برنامه‌های سیاسی و اجتماعی مازندران پیشتاز بوده است اما از لیست 18 پروژه مازندران در طرح مهر ماندگار محروم ماند.

وی افزود: در نشست مشترکی با حضور امام جمعه، فرماندار و حجت‌الاسلام ناصری دیگر نماینده بابل با محرابیان مسئول پروژه‌های مهر ماندگار، به شدت اعتراض و گلایه شدید مردم بابل را اعلام کردیم که با موافقت محرابیان، پروژه کمربندی جنوبی و آب شرب بابل در طرح مهر ماندگار قرار گرفت که تا خرداد سال 92 این پروژه‌ها اتمام و به بهره‌برداری می‌رسد.

 عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از اتمام گازرسانی بابل تا دو سال آینده خبر داد و افزود: از 538 روستا بابل 334 روستا دارای قابلیت گازرسانی بوده که در حال حاضر عملیات گازرسانی در 139 روستا انجام شده، در 124 روستا در حال انجام بوده و 71 روستا نیز با اعتباری بیش از 11 میلیارد تومان در حال فراخوان است.

 نیازآذری به وضعیت نامناسب جاده‌های بابل اشاره و تصریح کرد: هیچ یک از پروژه‌های جاده سازی بابل دارای ردیف اعتباری نبوده که برای تعریض و بهینه‌سازی جاده‌های این شهرستان باید ردیف اعتباری مناسبی فراهم کنیم.

 وی در ادامه به ظرفیت‌های بالقوه علمدار بابل اشاره و تصریح کرد: مردم علمدار چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه در صحنه انتخابات حضور پرشور و تاثیرگذاری داشتند، بنابراین حق مردم این منطقه است تا از خدمات دولت بهره‌مند شوند.

نیازآذری قول مساعد داد در مورد رفع قحطی آب، احداث سالن ورزشی، جمع‌آوری آب‌های سطحی، کمک برای احداث دهیاری و آسفالت راه ارتباطی روستاهای همجوار علمدار اقدامات مناسبی انجام دهد.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول