اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بازرسی گیلان:

نبود 2 اداره ارشاد و بانک خون از مشکلات مردم تالش است

خبرگزاری فارس: مدیر کل بازرسی گیلان با بیان اینکه شکایات مردم تالش از این شهرستان زیاد است، گفت: نبود دو اداره ارشاد و بانک خون و نیز عدم وجود مراکز فرهنگی از جمله مشکلات مردم تالش است.

نبود 2 اداره ارشاد و بانک خون از مشکلات مردم تالش است

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، سید حمید حسینی صبح امروز در دیدار با امام جمعه این شهر نقش محوری سازمان بازرسی در برخورد با تخلفات دستگاه‌ها را تشریح کرد و اظهار داشت: سازمان بازرسی مهم‌ترین نهاد نظارتی کشور است که در صف نخست مقابله با سوءجریان‌های دستگاه‌های دولتی قرار دارد.

وی، با بیان اینکه سازمان بازرسی رویکرد پیشگیری و نظارت بر عملکرد را در پیش گرفته است، افزود: امیدواریم با کمک مسئولان بتوانیم ضمن شناسایی بسترهای فساد در دستگاه‌ها در خشکاندن این گلوگاه‌های فلج کننده نقش مهمی را ایفا کنیم.

این مسئول، به برخی از شکایات مردم تالش به سامانه بازرسی گیلان اشاره کرد و گفت: تاخیر و بهره‌برداری از فاضلاب‌های خانگی و جمع‌آوری آب‌های سطحی تالش از جمله مشکلات مطرح شده مردم این شهرستان بوده است.

وی، عدم تحقق امر احداث کارخانه کمپوست بر خلاف وعده مسئولان و نبود مراکز فرهنگی از جمله کتابخانه و مجتمع‌های فرهنگی را از دیگر موارد مورد شکایت مردم تالش در سامانه بازرسی اداره کل استان عنوان کرد.

حسینی، افزود: مردم تالش از کم‌توجهی نسبت به ظرفیت‌های بالای گردشگری شهرستان و بلاتکلیفی و نبود دو اداره ارشاد و بانک خون شکایت داشتند.

وی، مشکلات دو ناحیه صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاری، سنتی بودن دامداری و عدم توجه به امر زنبورداری در تالش را از دیگر موارد مطرح شده مردم تالش ذکر کرد و یادآور شد: بازرسان اداره کل بازرسی گیلان آماده پیگیری و برطرف کردن مشکلات مردم تالش هستند.

امام جمعه تالش نیز در دیدار مذکور با قدردانی از مدیر کل بازرسی گیلان برای حضور در این شهرستان و پیگیری مشکلات مردم اظهار کرد: امیدواریم اداره کل بازرسی استان با جدیت و قاطعیت ماموریت‌های تعریف شده خود را با دقت نظر انجام دهد.

حجت‌الاسلام حسین انصاری، توجه به فرهنگ تالش را بسیار مهم دانست و اذعان کرد: با توجه به وجود تنوع قومیت‌ها و مذاهب باید به بخش فرهنگی تالش توجه ویژه شود و در این راستا مسئولیت مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی بسیار اثرگذار است.

وی، عدم تعیین تکلیف 13 ماهه شهردار تالش را یکی از عمده مشکلات این شهر عنوان کرد و یادآور شد: ادامه روند فعلی آسیب‌های جدی به زندگی و خدمت‌رسانی به مردم تالش وارد کرده که شایسته این شهرستان با قدمت تاریخی، فرهنگی و مذهبی نیست.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول