اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال ملایر:

ملایر رتبه برتر ثبت وقایع را در مهلت قانونی کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال ملایر از کسب مقام برتر شهرستان ملایر در ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی در سال جاری خبر داد.

ملایر رتبه برتر ثبت وقایع را در مهلت قانونی کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، بهرام ساکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری در شهرستان ملایر یک هزار و 381 واقعه ولادت به ثبت رسیده که از این تعداد یک هزار و 375 مورد با گواهی ولادت بوده است و از این تعداد یک مورد فرزندخواندگی و پنج مورد نیز سایر مراجع بوده است.

وی ادامه داد: 99.6 درصد از ولادت‌های ثبت شده با گواهی ولادت، شش صدم درصد با فرزندخواندگی و 34 صدم درصد سایر مراجع بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان ملایر عنوان کرد: صد درصد ولادت‌های ثبت شده در سه ماهه نخست سال جاری در مهلت قانونی 15 روز بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته در ولادت‌ها شش دهم درصد رشد داشته‌ایم.

وی در ادامه از ثبت 419 واقعه فوت در سه ماهه نخست سال جاری در ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد 23.8 درصد با گواهی، 1.2 درصد با شهود و 75 درصد دیگر نیز با سایر مراجع بوده است.

ساکی تصریح کرد: 98.7 درصد از این وقایع فوت در مهلت قانونی 10 روز بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ثبت در مهلت قانونی 1.3 دهم درصد رشد داشته است.

وی از کسب رتبه نخست شهرستان ملایر در سه ماهه ابتدای سال جاری در ثبت ولادت و وفات در مهلت قانونی در استان خبر داد و افزود: تمام تلاش ما رضایتمندی و خدمت به مردم در سرعت بخشیدن به کار است.

رئیس اداره ثبت احوال ملایر ابراز داشت: نسبت جنسیت ولادت ثبت شده در سه ماهه نخست سال جاری 48.7 درصد زن و 51.3 درصد مرد بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: نسبت جنسیتی فوت ثبت شده 41.8 درصد زن و 58.2 درصد مرد بوده است.

ساکی به ثبت وقایع ازدواج در شهرستان ملایر اشاره کرد و ابراز داشت: در سه ماهه نخست سال جاری یک هزار و 246 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که 89.1 درصد شهری و 10.9 درصد روستایی بوده است.

وی در پایان از ثبت 128 واقعه طلاق در سه ماهه نخست سال جاری در ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد 67.2 درصد شهری و 32.8 درصد روستایی بوده است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول