اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر خبر داد

اجرای فاز دوم آرشیو الکترونیک اطلاعات ثبت احوال در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: فاز دوم آرشیو الکترونیک به تعداد 831 هزار و 880 سند در استان بوشهر اجرا می‌شود.

اجرای فاز دوم آرشیو الکترونیک اطلاعات ثبت احوال در بوشهر

کیامرث صالحی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های غیررسمی 60 نفر در کوه‌های دالکی شهرستان دشتستان به صورت چادرنشینی زندگی می‌کنند و بدون شناسنامه هستند.

وی گفت: برای پیگیری این موضوع نامه‌نگاری با دهیاری و بخشداری‌های مربوطه داشتیم و انتظار است برای رفع این مشکل مسئولان محلی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: برای ثبت آمار وقایع حیاتی در نقاط مختلف استان نیازمند همکاری مسئولان محلی در نقاط دورافتاده استان هستیم.

مدیر‌کل ثبت احوال استان بوشهر خاطر نشان کرد: یکی از نیازمندی‌های عمده ما در استان خرید سخت‌افزار مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های ثبتی است که در این زمینه نیازمند همکاری مسئولان استان هستیم.

صالحی‌نیا گفت: اجرای فاز دوم آرشیو الکترونیک به تعداد 831 هزار و 880 سند و خرید تجهیزات مورد نیاز برای نمایندگی‌های شنبه، خارک، ریز و بردخون از دیگر نیازهای ثبت احوال استان بوشهر است.

وی همکاری ضعیف دهیاران را از مشکلات عمده برای ثبت وقایع حیاتی عنوان کرد و افزود: عدم ساماندهی آرامستان‌ها، عدم شرکت فعال برخی فرمانداران در جلسات شورای هماهنگی وقایع حیاتی و گران بودن هزینه‌های تبلیغات و وجود افراد فاقد شناسنامه از جمله مشکلات عمده ما در ثبت وقایع حیاتی در استان است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر در ارتباط با اقدامات انجام شده برای ثبت وقایع حیاتی در استان بوشهر گفت: اطلاع‌رسانی، ترمیم و بازسازی شبکه تبادل اطلاعات اداره کل و ادارات تابعه، تبدیل و بهنگام‌سازی زیرساخت تبادل اطلاعات شامل استفاده از فیبرنوری از جمله اقدامات ما بوده است.

صالحی‌نیا بیان کرد: راه‌اندازی سامانه تمام الکترونیک بر خط ثبت ولادت و وفات در تمام ادارات، راه‌اندازی وب سایت و تلفن گویا، سامانه پیامک، اعزام ماموران به روستاها برای جمع‌آوری اطلاعات از دیگر اقدامات انجام شده برای بهبود وضعیت ثبت وقایع حیاتی بوده است.

 

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: فاز دوم آرشیو الکترونیک به تعداد 831 هزار و 880 سند در استان بوشهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول