اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت احوال چالوس خبر داد

آغاز اجرای الکترونیکی اسناد ثبت احوال در غرب مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال چالوس گفت: کار اسکن آرشیو الکترونیکی اسناد ادارات ثبت احوال در غرب مازندران برای نخستین بار در شهرستان چالوس شروع شد.

آغاز اجرای الکترونیکی اسناد ثبت احوال در غرب مازندران

شعبانعلی ردایی امروز در گفت‌وگو با فارس در چالوس بیان داشت: کار اسکن آرشیو الکترونیکی اسناد ادارات ثبت احوال در غرب مازندران برای نخستین بار در شهرستان چالوس شروع شد.

وی افزود: از آنجایی‌که سازمان ثبت احوال کشور به عنوان کلید ورود به دولت الکترونیک شناخته شده است در راستای اهداف و سیاست‌های این سازمان مبنی بر پاک‌سازی اسناد و مجلدات بایگانی‌های اسناد سجلی و انعکاس آن در سیستم الکترونیک در ثبت احوال چالوس آغاز شد.

وی اظهار داشت: آرشیو اسناد و پاک‌سازی آن و استقرار سیستم الکترونیک به جای آن برای نخستین بار در غرب استان در شهرستان چالوس اجرایی شده است.

ردایی از مزایای این طرح یاد کرد و ادامه داد: سهولت در کار، ارائه خدمات سریع، رسیدگی به امور در اسرع وقت و ارائه خدمات همزمان به مراجعان در تمام اداره‌های ثبت احوال کشور از مزایای این طرح است.

وی تصریح کرد: بعد از اسکن اسناد، داده‌های آماری به دست آمده راستی‌آزمایی می‌شود و برای ارائه خدمات نیازی به مراجعه اسناد بایگانی نیست.

ردایی خاطرنشان کرد: از این پس چالوسی‌های سراسر کشور برای دریافت خدمات از ادارات ثبت احوال نیازی به مراجعه حضوری به ثبت احوال چالوس را نداشته و می‌توانند از این سیستم در سراسر کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول