اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

ثبت احوال افراد بی‌سواد را به آموزش و پرورش معرفی کند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: از اداره ثبت احوال می‌خواهیم افراد بی‌سواد را به آموزش و پرورش معرفی کند.

ثبت احوال افراد بی‌سواد را به آموزش و پرورش معرفی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی شنبه ‌شب در جلسه شورای آموزش و پرورش دشتستان در برازجان اظهار داشت: تامین فضای آموزشی مورد نیاز در دشتستان مورد تاکید مسئولان است و با حمایت فرماندار در سال گذشته و امسال به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود برای افزایش کیفیت سطح تعلیم و تربیت مهم‌ترین اولویت در سال تحصیلی جدید است که باید انجام شود.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به وضعیت مدارس در دست احداث گفت: مدرسه امام خمینی (ره) آبپخش که مشکل آب و برق داشت؛ با تلاش مسئولان در حال پیشرفت است و مشکل آب آن برطرف شده و پیمانکار در تامین برق آن نیز در حال تلاش است و همین باعث شده افتتاح این آموزشگاه شبانه‌روزی به تاخیر بیفتد.

اسدی شناسایی افراد بی‌سواد در امر نهضت سوادآموزی با همکاری اداره ثبت احوال را خواستار شد و تصریح کرد: این موضوع متحمل هزینه‌هایی برای ما شده که انتظار داریم با همکاری بیشتر شاهد باسواد شدن همه بی‌سوادان باشیم.

وی ادامه داد: امسال از سوی استاندار بوشهر تنها مبلغ 300 میلیون تومان برای اجرای طرح تابستانی هجرت 3 اعتبار گذاشته شده که باید دشتستان بزرگ و شهر برازجان در توزیع اعتبارات بهتر دیده شوند.

اسدی اضافه کرد: برای اجرای طرح نوین آموزشی 3ـ3ـ6 در حال حاضر 12 کلاس کم داریم که شامل کمبود 10 کلاس در برازجان و 2 کلاس هم در ارم و بوشکان است.

رئیس آموزش و پرورش دشتستان یادآور شد: در طرح اوقات فراغت شاهد بهبود وضعیت هستیم و با غنی‌سازی تابستان برای دانش‌آموزان، انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

اسدی افزود: نهاد آموزش و پرورش یک نهاد مهم در جامعه است و برای ساختن آینده کشور باید نسبت به تربیت آینده‌سازان اهتمام بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول