اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردبیل

همایش منطقه‌ای روسای ثبت احوال شمال غرب کشور آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: همایش منطقه‌ای روسای ثبت احوال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی اردبیل و زنجان و گیلان در اردبیل آغاز به کار کرد.

همایش منطقه‌ای روسای ثبت احوال شمال غرب کشور آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این همایش که دقایقی پیش با حضور معاونان و روسای ثبت احوال استان‌های شمال غرب کشور در اردبیل آغاز به کار کرد، استاندار اردبیل در سخنانی مبنای همه فعالیت‌ها و سیاست‌گذاری‌های درست را آمار و اطلاعات دقیق و به روز اعلام کرد.

سید حسین صابری اظهار داشت: در راستای اجرای صحیح و دقیق عملکرد‌ها نیازمند به روز‌ترین آمارها در سطح کشور هستیم و ثبت احوال در راستای ثبت وقایع چهارگانه تولد، ازدواج، وفات و طلاق باید آماری درست، به روز و صحیح ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ثبت احوال ساختار هرم جمعیتی کشور را طراحی می‌کند، افزود: این ساختار باید به طرز صحیحی به دست سازمان ثبت احوال رخ دهد و از این حیث مشکلی به وجود نیاید.

این مسئول بیان داشت: زمان به سرعت در حال حرکت است و بر همین مبنا تکنولوژی شیوه‌ها و روش‌ها نیز متغییر است که سازمان ثبت احوال و کارکنان آن باید با مسلط شدن به علم روز و تکنولوژی‌های نوین کاری کیفی انجام دهند.

استاندار اردبیل ادامه داد: هر قدر که سطح تکنولوژی و موارد پیشرفته امروز در اختیار ثبت احوال قرار گیرد به همان میزان پیشرفت کارها را نیز سبب می‌شود.

صابری خطاب به کارکنان ثبت احوال بیان داشت: شما از شادترین لحاظ زندگی تا غم‌انگیز‌ترین لحظات حیات انسان‌ها با آنها سر و کار دارید بنابر این فعالیت شما فعالیتی است که باید مبنای انسانی و تعاملی داشته باشد.

وی فعالیت در حوزه ثبت و احوال را فعالیتی عمیق اعلام کرد و افزود: موضوعی که بسیار اساسی و مهم است جایگاه مدیریت در رفتار با انسان‌هاست که باید کارکنان ثبت احوال در منش خود با انسان‌ها، ارباب رجوع و حتی کارکنان سازمان خود به شیوه‌های انسانی و الهی عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همایش منطقه‌ای روسای ثبت احوال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و گیلان عصر امروز با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول