اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین خبر داد:

کارشکنی شهرداری و شرکت گاز قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین از برخی کارشکنی‌های شهرداری و شرکت گاز قزوین در اجرای پروژه‌های این دستگاه دولتی گلایه کرد.

کارشکنی شهرداری و شرکت گاز قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد جواد حیدری بعداز ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، بیان کرد:  در زمینه ساخت سرویس بهداشتی مدارس گام‌های خوبی برداشته شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر ساخت 25 سرویس بهداشتی مدرسه در حال انجام است و حتی خیران نیز در این زمینه وارد شده‌اند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین اضافه کرد: مشکلی که در بحث ساخت سرویس بهداشتی وجود دارد فقط موافقتنامه با بسیج سازندگی را منوط به رقمی کرده‌اند که به نظر ما این رقم باید تعدیل شود.
وی افزود: یکی دیگر از مواردی که با مشکل مواجه هستیم موضوع شهرداری قزوین است، شهرداری قزوین به نوعی پروژه‌های ما را تعطیل می‌کند و دو تا سه پروژه ما را تعطیل کرده است.
حیدری خاطرنشان کرد: حتی پروژه ما که مجوز و پروانه دارد تعطیل می‌شود و بعد از پیگیری خودم ادامه کار می‌دهیم.
وی تصریح کرد: حال ما 200 پروژه داریم، اگر قرار باشد با عنوان‌های مختلف دو تا سه روز هر پروژه تعطیل شود آن گاه ما یک ماه عقب می‌افتیم.
مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین عنوان کرد: من از رئیس شورای شهر که در این جلسه حضور دارند، می‌خواهم تذکری دهند ما که بدون مجوز اقدام نمی‌کنیم.
وی اعلام کرد: گاهی برای فعالیتمان از ما شکایت می‌شود و پروژه را می‌خوابانند؛ در شورای آموزش و پرورش سال گذشته مصوب شد در پروژه‌های مدارس، شهرداری با تعامل برخورد کند اما گویا این موضوع فراموش شده است.
حیدری ادامه داد: مقرر شده که ما برای پروژه‌ها مجوز بگیریم حال اگر هم مجوزی نبود یا اشکالی بود؛ درخواست ما این است که کار را تعطیل نکنید بلکه اخطار دهید تا ما به سرعت روند قانونی را پیگیری کنیم.
وی اظهار کرد: در این خصوص ما در ساختمان آموزش و پرورش سابق ناحیه یک و یک پروژه در مینودر مشکل داریم به طوری که در پروژه مینودر هنوز هم به ما اجازه نمی‌دهند بنابراین من گفته‌ام بسازید و درب نگذارید، بالاخره یکی پیدا می‌شود که بگوید چرا درب نگذاشته‌اید.
مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از محل‌هایی که مشکل داریم، شرکت گاز است.
وی یادآور شد: انتظار ما این است که شرکت گاز با ما همکاری نسبی داشته باشد به طور مثال برای معرفی ناظر با مشکلاتی روبرو هستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول