اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین موسسات خیریه مردم‌نهاد کشور

موسسه آبشار عاطفه‌های آمل رتبه نخست را کسب کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در آمل گفت: موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های آمل رتبه نخست موسسات خیریه مردم‌نهاد کشور را کسب کرد.

موسسه آبشار عاطفه‌های آمل رتبه نخست را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حسین رمضانی ظهر امروز در حاشیه تدارک 313 جهیزیه نوعروس مددجوی این سازمان خیریه مردم نهاد در جمع خبرنگاران بیان داشت: موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در آمل در بخش حمایت از محرومان و نیازمندان جامعه توانست در بین موسسات خیریه مردم‌نهاد رتبه نخست کشور را از آن خود کند. 

وی با اشاره به اینکه نتیجه ارزیابی از سازمان مردم نهاد سطح کشور در همایش بزرگی که چندی پیش در مشهد مقدس برگزار شد اعلام شده است، خاطر نشان کرد: در این مراسم با حضور معاون امور زنان نهاد ریاست جمهوری، مسئولان کشوری و استان خراسان رضوی از آبشار عاطفه‌های شعبه آمل با اهدای هدایا و لوح سپاس قدردانی شد.

رمضانی اذعان داشت: قرار بود در میلاد امام زمان(عج) و نیمه شعبان امسال تعداد 313 جهیزیه عروس به نوعروسان این موسسه و خانواده‌های‌شان اهدا شود که این امر شامگاه امروز با حضور فولاد مدیرعامل سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در کشور، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه 40 خودروی پیکان وانت حامل جهیزیه نوعروسان در سطح شهر به حرکت درمی‌آیند، تصریح کرد: این هدایا و جهیزیه به میزان 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

رمضانی اضافه کرد: جهیزیه‌ها شامل یخچال، جاروبرقی، اجاق گاز، تلویزیون، سرویس مبل، چوب‌آلات، لوازم خانگی، سرویس ظروف پلاستیک، تفلون و چینی و اتو برقی است که علاوه بر هزینه جهیزیه هزینه‌های جانبی دیگر نظیر خدمات محضر، سفره عقد، لباس عروس و تزیینات و هزینه تالار نیز توسط این موسسه تقبل شده است.

مسئول نمایندگی موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در آمل ابراز داشت: در دو سال فعالیت این موسسه خیریه بیش از 150 جهیزیه در آمل به ارزش بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال به نوعروسان اهدا شد.

رمضانی با اشاره به اینکه حدود 80 نوعروسی که جهیزیه دریافت می‌کنند از نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان هستند، اذعان داشت: این موسسه خیریه مردم نهاد در آمل کار خود را از 1389 سال آغاز کرده که بیش از 2 هزار و 700 خانوار زیر پوشش این نهاد خیریه هستند و حدود 6 هزار نفر از نیازمندان آملی به صورت دائم و موردی از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند که بیش از یک هزار حامی کار حمایت از آنها را برعهده دارد.

مسئول نمایندگی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در آمل تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان آبشار عاطفه‌های آمل را 800 نفر دانست و گفت: یکی از نخبگان با حمایت این موسسه دستگاه آبگرمکن بادی با نور خورشید و باد تغذیه را اختراع کرد که آن را امسال در جشنواره خوارزمی شرکت می‌دهیم.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول