اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز گلهای امام‌ رضا(ع) فردوس خبر داد

مشارکت 80 درصدی مردم در اداره بزرگ‌ترین مرکز خیریه فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره مرکز خیریه گلهای امام ‌رضا(ع) شهرستان فردوس از مشارکت 80 درصدی مردم نیکوکار شهرستان فردوس در اداره بزرگ‌ترین مرکز خیریه این شهرستان خبر داد.

مشارکت 80 درصدی مردم در اداره بزرگ‌ترین مرکز خیریه فردوس

مجید نقره‌دانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: تأمین هزینه‌های این‌گونه مراکز تنها با مشارکت بخش دولتی یا گروه خاصی امکان‌پذیر نیست، از این رو با همت و کمک افراد نیکوکار می‌توان مراکز خیریه را اداره کرد.

وی واقفان و نیکوکاران را افرادی مؤثر در تشکیل و توسعه مراکز خیریه دانست و تصریح کرد: باید فرهنگ کمک‌رسانی را در جامعه گسترش دهیم.

رئیس هیئت مدیره مرکز گلهای امام ‌رضا(ع) فردوس افزود: احسان و نیکوکاری علاوه بر اثرات مثبتی که در زندگی دنیوی و اخروی انسان به جای می‌گذارد سبب افزایش و تعالی مراکز خیریه نیز می‌شود.

نقره‌دانی یادآور شد: مرکز گلهای فردوس فعالیت خود را از سال 81 آغاز و در حال حاضر تعداد 48 دختر کم‌توان ذهنی بالای 16 سال در این مرکز نگهداری می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مجموع حقوق پرسنل و معیشت مددجویان این مرکز ماهیانه مبلغ 17 میلیون تومان است، گفت: بیش از 80 درصد این هزینه‌ها از طریق مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود.

رئیس هیئت مدیره مرکز گلهای امام‌ رضا(ع) فردوس افزود: به منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همچنین جلب توجه بیشتر مردم به سوی مراکز خیریه سطح شهرستان محفلی ادبی با موضوع احسان و نیکوکاری در این مرکز خیریه برگزار می‌شود.

نقره‌دانی گفت: این محفل ادبی همزمان با فرا رسیدن عید مبعث و با حضور امیر الهامی مدرس ادبیات کشوری در مرکز گلهای امام‌ رضا(ع) شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

وی بر ترویج سنت نیکو و پسندیده وقف و احسان تأکید کرد و یادآور شد: در این محفل ادبی شاعران شهرستان فردوس نیز سروده‌های خود را در ارتباط با احسان و نیکوکاری قرائت می‌کنند.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول