اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده:

دشمن در پی ترویج بی‌حیایی در حریم خانواده‌هاست

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده گفت: امروز دشمنان در پی ترویج بی‌حیایی در حریم خانواده‌ها هستند و با هجمه‌های گوناگون آمده‌اند تا ذهن فرزندان ما را مخدوش کنند.

دشمن در پی ترویج بی‌حیایی در حریم خانواده‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عبدالرضا کردی پیش از ظهر امروز در همایش "زنان، حقوق و مسئولیت‌های آنان در جامعه و خانواده" در استانداری همدان اظهار داشت: بزرگ‌‌ترین مسئولیت زن در خانواده و جامعه احیای سلامت معنوی و تربیت و مدیریت دینی است.

وی ادامه داد: حق زن است که در جامعه با آرامش زندگی کند و وقتی در جامعه چشم‌های مردان حجاب نداشته باشد زن در آن جامعه مصون نیست.

معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده با بیان اینکه حجاب به تمام ارکان زندگی فردی و اجتماعی مربوط می‌شود، افزود: برای مثال وقتی فرزندان ما در مهد‌های کودک با مربی‌های بدحجاب روبه‌رو می‌شوند برای آنان بی‌حجابی ارزش می‌شود.

وی در خصوص نقش خانواده در امر حجاب و عفاف عنوان کرد: وقتی والدین خانواده در محیط خانواده رعایت اصول اسلامی و حریم را نکنند نگاه آنها به هر چیزی حتی نگاه به نوع فیلم‌ها و سریال‌ها در خانواده خود بی‌حجابی را ترویج می‌کند.

کردی اذعان کرد: خانواده بی‌حیا به حجاب و عفاف صدمه می‌زند و والدین عصبی و فاقد حد و مرز، فرزندان ناسالمی را تحویل جامعه می‌دهد، بنابراین باید همه مبانی دینی را از خانواده‌ها شروع کرد.

معاون پژوهشی انجمن مطالعات خانواده خطاب به بانوان حاضر در این همایش اذعان کرد: بزرگ‌ترین مسئولیت زنان در خانواده و جامعه تربیت دینی است فرزندان خود را به نماز و حجاب از خردسالی انس بدهید چراکه ستون معنوی در خانواده مادر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در پی ترویج بی‌حیایی در حریم خانواده‌ها هستند و با هجمه‌های گوناگون مانند ساخت فیلم‌ها، برنامه کودک‌ها، نوشتن برخی کتاب‌داستان‌ها و عرضه عروسک‌های وارداتی آمده‌اند تا ذهن فرزندان ما را مخدوش کنند که باید مراقب و هوشیار بود.

کردی در پایان سخنانش با بیان اینکه همه ارکان زندگی ما باید اسلامی باشد، اظهار داشت: امسال به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده که اگر تولیدات ما به بالاترین حد برسد اما اسلامی نباشد تولید شیطان است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول