اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان تاکید کرد

ایجاد خوشه‌های تولیدی در روستاهای کردستان

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار کردستان گفت: برای تقویت زیرساخت‌های توسعه ایجاد خوشه‌های تولیدی در روستاهای استان ضروری است.

ایجاد خوشه‌های تولیدی در روستاهای کردستان
اردوان نوسودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه برای تقویت زیرساخت‌های توسعه، ایجاد خوشه‌های تولیدی در روستاهای استان ضروریست، اظهار داشت: روستاها یکی از مهم‌ترین زیربناهای اقتصادی کشور محسوب می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌ها از جمله ارتقا سطح بازدهی اقتصادی روستاها راه رسیدن به خودکفایی را هموار خواهد کرد، افزود: شناسایی مزیت‌های نسبی و ظرفیت‌های موجود در روستا می‌تواند زمینه جذب سرمایه در این مناطق را فراهم کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: صنایع دستی و صنایع تبدیلی جانبی و بسته‌بندی از جمله راه‌های توسعه اقتصادی در روستاها است که تحقق آن اشتغال پایدار در مناطق یاد شده را در پی‌خواهد داشت.
نوسودی بر تغییر شیوه دستی به کارگاهی در بخش تولید روستایی تاکید کرد و خواستار حرکت این بخش به سمت تولید انبوه و اقتصادی شدن شد.
به گفته وی، بازاریابی نیاز اساسی تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، دامداری و صنایع دستی در روستاهاست و مسئولان متولی در استان باید برای بسترسازی و عرضه مناسب‌تر محصولات روستائیان به بازارهای هدف تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول