اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حمل و نقل گیلان:

فارس چشمه‌ای است که تشنگان اطلاعات را سیراب می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: خبرگزاری فارس رسانه‌ای پرمحتوا و مانند چشمه‌ای است که تشنگان اطلاعات را سیراب می‌کند.

فارس چشمه‌ای است که تشنگان اطلاعات را سیراب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سبحان‌الله علیپور صبح امروز با حضور در دفتر خبرگزاری در گیلان از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه در امر اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع در حوزه حمل و نقل استان تجلیل و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه عملکرد خبرگزاری فارس از دو زاویه بسیار اثربخش و ضرورت است، افزود: با توجه به تعهد مجموعه خبرگزاری فارس در استان گیلان و سطح کشور که برای تقویت نظام در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کند، عملکرد این رسانه بسیار ضروری است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس در بین رسانه‌های دیگر دارای جایگاه بسیار ویژه‌ای است، تصریح کرد: خبرهایی که از این رسانه منعکس می‌شود برای مخاطب بسیار جالب و جذاب است.

وی، کارکرد خبرگزاری فارس در گیلان را بسیار حرفه‌ای خواند و افزود: اخبار این رسانه از نظر تخصص و کیفیت بسیار قابل توجه است و جذابیت دارد.

علیپور خبرگزاری فارس را به چشمه‌ای تشبیه کرد و گفت: خبرگزاری فارس مانند چشمه‌ای است که همگان باید برای رسیدن به آن تشنه باشند.

وی با بیان اینکه مدیری انتقادپذیر هستم، تصریح کرد: ظرفیت پذیرش انتقاد را دارم و هر انتقادی که از فعالیت بنده در اداره کل حمل و نقل شود را می‌پذیرم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول