اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

آموزش و پرورش نیازمند حضور روحانیت در مدارس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با اهداف پلید دشمن امروز نیازمند حضور قشر روحانیت در آموزش و پرورش هستیم.

آموزش و پرورش نیازمند حضور روحانیت در مدارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عباس حسنی‌محتشم ظهر امروز در نشست مشترک گردهمایی ائمه جمعه، مدیران حوزه علمیه و آموزش و پرورش با موضوع ارتقای سطح همکاری اظهار داشت: طبق فرمایش رهبری باید به صورت جدی در مسیر تعلیم و تربیت گام برداشت که بر همین اساس تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفت و تصویب شد.

وی افزود: کارشناسان و اهل فن در تدوین سند تحول بنیادین یک سند علمی و دینی منطقی را ارائه دادند که استان همدان نیز در اجرای هر چه بهتر این سند آماده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: این سند برگرفته از همه ارزش‌های دینی است و 16 باب همکاری حوزه علمیه در کنار آموزش و پرورش در آن ذکر شده است.

وی یادآور شد: آن چیزی که می‌تواند سیمای آموزش و پرورش را نورانی کند قطعاً حضور روحانیت در مدارس است و در استان همدان این فضا برای حضور روحانیت باز است.

حسنی‌محتشم در ادامه سخنانش تأکید کرد: در بحث مسائل روز سیاسی با اهداف پلیدی که دشمن تعریف می‌کند نیازمند روشنگری قشر روحانیت در آموزش و پرورش هستیم.

وی در پایان سخنانش اذعان کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بسیاری از مشکلات را حل کرد چرا که نقطه قوتی در آموزش و پرورش به وجود آورد که اجرای آن همکاری تمامی سازمان‌‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول