اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد

نصب 2 فرستنده تلویزیونی در آستارا

خبرگزاری فارس: معاون صدا و سیمای مرکز گیلان از نصب دو فرستنده کم قدرت برای پوشش برنامه‌های تلویزیونی ایران تا سه ماه آینده در آستارا خبر داد.

نصب 2 فرستنده تلویزیونی در آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، باقر باقرزاده پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان با اشاره به اهمیت و جایگاه آستارا برای گیلان و کشور اظهار کرد: دو برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت برای شبکه‌های تلویزیونی و سیگنال‌رسانی در آستارا انجام شده است.

وی به دریافت شبکه‌های ماهواره‌ای کشورهای همسایه در آستارا اشاره کرد و افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای تاثیرگذاری بسیاری در شبکه آنالوگ دارند.

باقرزاده از نصب دو فرستنده کم قدرت برای پوشش برنامه‌های تلویزیونی ایران تا سه ماه آینده در منطقه عباس‌آباد آستارا خبر داد و تصریح کرد: بیشتر شهروندان آستارا با راه‌اندازی فرستنده‌های مذکور می‌توانند از 16 شبکه تلویزیونی ایران استفاده کنند.

معاون صدای مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اختصاص 3 هزار متر زمین برای نصب دکل 120 متری در آستارا، خاطرنشان کرد: طرح مذکور از مصوبات سفر هیئت دولت به گیلان است و با در اختیار قرار دادن زمین مورد نظر دکل صدا و سیما برای برطرف شدن مشکل سیگنال‌رسانی در شهر مهم آستارا انجام می‌شود.

وی در ادامه به تولید برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در صدا و سیمای مرکز گیلان اشاره کرد و گفت: پوشش برنامه‌های اوقات فراغت دستگاه‌های مختلف استان در دستور کار قرار دارد ضمن اینکه برنامه‌سازی از سواحل استان انجام می‌شود.

باقرزاده تولید برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان را با محوریت رعایت عفاف و حجاب خواند و ابراز کرد: تولید اصلی برنامه‌ها مربوط به خانواده‌هاست و اگر افراد در خانواده خوب تربیت شوند در جامعه دغدغه کمتری به وجود می‌آید.

معاون صدا و سیمای مرکز گیلان خواستار استفاده از کارشناسان خانم در سواحل دریا برای مشاوره به گردشگران شد و بیان کرد: نمازخانه‌های سواحل دریا باید به امکانات مورد نیاز تجهیز شوند.

وی با اشاره به تولید برنامه‌های زنده به صورت روزانه از سواحل دریا، اذعان کرد: برنامه‌های زنده تولید شده به مقوله خانواده و روابط خانوادگی می‌پردازد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول