اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از ماه‌ها انتظار صورت گرفت

راه‌اندازی موقت فرستنده دیجیتال در جهرم

خبرگزاری فارس: پس از ماه‌ها انتظار و با توجه به ظرفیت‌های از قبل آماده شده ماهواره‌ای، فرستنده دیجیتال جهرم به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی موقت فرستنده دیجیتال در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، از بعد از ظهر امروز 27 اسفند فرستنده دیجیتال جهرم به صورت آزمایشی پخش برنامه‌های خود را آغاز کرد و مردم این شهرستان از این پس می‌توانند 15 شبکه ملی و استانی شامل شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، خبر، آموزش، قرآن، شبکه تهران، فارس، مستند، تجارت و فیلم، جام‌جم یک، پرس تی وی را تماشا کرده و همچنین 10 شبکه رادیویی را دریافت کنند.

در حال حاضر 50 درصد جمعیت شهرستان جهرم زیر پوشش این فرستنده‌ها قرار دارند و هزینه راه‌اندازی فرستنده دیجیتال جهرم که شامل دو فرستنده بوده، 4 میلیارد ریال از محل اعتبارات صدا و سیمای مرکز فارس و شهرستان جهرم است.

به گزارش فارس، راه‌اندازی آزمایشی فرستنده دیجیتال جهرم در حالی صورت می‌گیرد که از ماه‌ها پیش زمینه راه‌اندازی آن مهیا شده بود که عدم دریافت شبکه‌های این فرستنده با توجه به تبلیغات عمومی و خرید تجهیزات آن توسط مردم ناراحتی آنها را در پی داشت.

این امر باعث انتقاد مسئولان به ویژه فرماندار جهرم شد و داوود ملکوتی در آخرین نشست خبری خود در سال 90 این انتقاد خود را مطرح کرد که مورد استقبال رسانه‌های گروهی واقع شد.

خبرگزاری فارس امیدوار است که مردم جهرم به زودی شاهد دریافت کامل فرستنده دیجیتال در این شهرستان باشند.

انتهای پیام/ی30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول