اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی صدا و سیمای مرکز اردبیل:

2 فرستنده دیجیتال در ایستگاه صائین اردبیل نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فنی صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت:‌ ایستگاه صائین اردبیل تا یک ماه آینده مجهز به دو فرستنده دیجیتال می‌شود تا مشکل دریافت برنامه‌های دیجیتالی برطرف شود.

2 فرستنده دیجیتال در ایستگاه صائین اردبیل نصب می‌شود

بهرام آزادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با نصب این دو فرستنده پر‌قدرت مشکل دریافت برنامه از طریق شبکه‌های دیجیتالی در شهرهای سرعین، اردبیل، نیر و نمین برطرف شده و دریافت این برنامه‌ها نیز تقویت می‌شود.

وی به مشکل پیش آمده در روزهای گذشته در دریافت برنامه‌های شبکه استانی در سیستم دیجیتال اشاره کرد و گفت: در این زمینه قطعی وجود نداشته بلکه به دلیل تغییرات در سیستم ماهواره تغییرات دریافت برنامه‌ها را از تغییر شبکه سراسری شاهد بودیم که با تنظیم سیستم ماهواره و اصلاح ایستگاه‌های مورد‌نظر مشکل پیش آمده برطرف شده است.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز اردبیل با یادآوری اینکه تغییرات رخ داده در جایگزینی ماهواره دریافت شبکه‌های استانی و اصلاح و مرمت شده است، افزود: به دنبال تغییراتی که در ایستگاه اعمال شد در گیرنده دیجیتال مردم مشکلاتی به وجود آمد که انتظار می‌رود بینندگان شبکه‌های دیجیتال جست‌وجوی تلویزیون خود را در حالت دستی قرار داده و با تنظیم کانال 38 برنامه‌های شبکه استانی و شبکه‌های دیگر را از طریق سیستم دیجیتال به خوبی دریافت کرده و از آن استفاده کنند.

آزادی یادآور شد: قطعی ما در این ایام به یقین کمتر از یک دقیقه بوده است و ما از طریق اطلاعیه‌های مختلف به عموم شهروندان اعلام کردیم که تلویزیون خود را مجدداً تنظیم کرده و اصلاح شبکه استانی را مدنظر داشته باشند.

این مسئول به خبرنگار فارس ابراز داشت: همشهریانی که در این زمینه با مشکلی خاص برخورد کنند می‌توانند با شماره تلفن 8811149 و 8010049 تماس حاصل کرده و با طرح مشکلات خود از طریق واحد فرستنده صدا و سیما پاسخ لازم و کافی را دریافت کرده و ما همچنین آمادگی داریم به صورت 24 ساعته در صورت نیاز در محل حاضر شده و اصلاح و راهنمایی‌های لازم را داشته باشیم.

معاون فنی صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت:‌ با تنظیم ایستگاه پر‌قدرت فرستنده ما در داخل شهر مشکل چندانی نداریم و در چند مورد ایستگاه فرستنده را اصلاح کرده و مشکلات و معایب احتمالی را نیز برطرف کرده‌ایم.

آزادی در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ همشهریان در اردبیل با استفاده از آنتن مناسب می‌توانند 16 شبکه تلویزیونی را دریافت کرده و از برنامه‌های آن استفاده کنند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول