اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

فرستنده دیجیتال تلویزیونی کهگیلویه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، فرستنده دیجیتال تلویزیونی شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

فرستنده دیجیتال تلویزیونی کهگیلویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فرماندار کهگیلویه در آیین افتتاح شبکه دیجیتال شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: مهم‌ترین نامی که در عرصه دنیای امروز قابل لمس است و مصادیق آن موجود است بحث ارتباطات و فناوری و عصر ارتباطات است.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد: امروز با یک دهکده جهانی مواجه هستیم، اگر اتفاقی در یک گوشه از جهان حتی در یک روستا رخ دهد، می‌تواند سلسله اتفاقاتی را در سرتاسر دنیا به دنبال داشته باشد.

رضایی اضافه کرد: به همین خاطر از لفظ دهکده جهانی استفاده کردند و امروز در دنیا ارتباطات و تکنولوژی ارتباطات گسترش پیدا کرده است و فاصله زمانی بین انسان‌ها را به حداقل زمان رسانده است.

وی با بیان اینکه تأثیر ارتباطات در جهت‌دهی اندیشه‌ها و تفکر و سمت و سوی خواسته‌های بشری غیرقابل انکار است، گفت: امروز عصر حاکمیت افکار عمومی است و همه حوادث و اتفاقاتی که در سطح دنیا رخ می‌دهد توسط افکار عمومی جهت‌دهی شده و واکنش نشان می‌دهد.

رضایی مهم‌ترین مؤلفه و عنصر تأثیر‌گذار و رهبری و ساماندهی و افکاردهی به افکار عمومی را ارتباطات و ابزار تکنولوژی دانست و گفت: اگر افکار عمومی می‌تواند امروزه بر جامعه بشری تأثیرگذار باشد، کار ارتباطی است.

این مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه افزود: امروز یکی از ابزار و شاخص‌های اصلی استعمارگری تسلط رسانه‌ها بر امور جهانی است.

رضایی گفت: هر چه کشور ما توسعه یافته‌تر و ارتباطات قوی‌تر باشد تأثیرگذاری رسانه‌ها بر جهت‌دهی تفکرات بیشتر است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: عمده‌ترین تکنولوژی ارتباط‌ساز که تأثیرگذار بوده صدا و سیما است که مورد وثوق همه است.

انتهای پیام/ ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول