اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

دماوند فرستنده دیجیتال ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند خواستار نصب سامانه‏های فرستنده دیجیتال در شهرستان دماوند به منظور بهبود کیفیت دریافت تصاویر رادیو و تلویزیونی شد.

دماوند فرستنده دیجیتال ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی صبح امروز در نشست شورای برنامه‏ریزی استان تهران که با حضور استاندار تهران و معاون وی، ائمه جمعه، نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل دستگاه‏های اجرایی استان تهران و سایر مسئولان محلی در فرمانداری دماوند برگزار شد، گفت: خوشبختانه در سالیان اخیر کارهای بسیار خوبی در دماوند انجام شده است.
وی ادامه داد: نواقصی نیز در امور این شهرستان دیده می‏شود که رفع آنها می‏تواند رفاه حال مردم را در پی داشته باشد.
علاءالدینی با اشاره به حماسه تاریخی 9 دی خاطرنشان کرد: شاید بتوان کاستی‏های بسیار دیگری از مباحث فردی و اجتماعی را تحمل کرد؛ اما ولایت فقیه اصلی بوده که پایه نظام اسلامی بر آن استوار است.
امام جمعه دماوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: به بیان مقام عظمای ولایت حماسه 9 دی حجت را بر مردم تمام کرد.
وی با اشاره به ویژگی‏های بارز حماسه 9 دی اظهار کرد: 9 دی سال 1388 از دو خصوصیت ویژه و منحصر به فرد برخوردار بود.
علاءالدینی تصریح کرد: خودجوشی راهپیمایی 9 دی که با حس عمیقی از عشق به ولایت در وجود اقشار مختلف جامعه همراه بود را می‏توان نخستین ویژگی این روز بزرگ و ماندگار دانست.
امام جمعه دماوند ادامه داد: مردم ایران اسلامی با مشاهده تحرکات دشمنان در حرکتی که نه دوست باور داشت و نه دشمنان در انتظار آن بودند، متحد و یکپارچه عظمت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.
وی اضافه کرد: امت اسلامی پشتیبانی از عده‏ای که با شعار خدمت خالصانه و تلاشی خاشعانه ورود پیدا کرد، را وظیفه خود دانست و بدان عمل کرد.
علاءالدینی افزود: حال که مردم حجت را تمام کردند، مسئولان نیز باید با تبعیت از امت اسلامی ایران در میدان خدمت‏رسانی تلاشی وافر از خود نشان دهند.
امام جمعه دماوند با تکیه بر گوشه‏ای از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند کارهایی که نمی‏شود را به مردم بگویید، خواستار حفظ و صیانت از فضای اعتماد ایجاد شده پس از حماسه 9 دی شد.
وی طرح هم‏کدی شبکه مخابرات تهران را از پروژه‏های بسیار خوب دولت خواند که ارزش والایی به شهرستان‏های این استان بخشید.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول