اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار عنوان کرد

بهره‌مندی روستاهای 20 خانواری از فرستنده‌های تلویزیونی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیجار از برخورداری روستاهای 20 خانواری از فرستنده‌های تلویزیونی خبر داد.

بهره‌مندی روستاهای 20 خانواری از فرستنده‌های تلویزیونی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج خلیل جمشیدی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بخش کرانی این شهرستان که با حضور معاون فنی صدا و سیمای مرکز کردستان برگزار شد، خواستار افزایش فرستنده‌های تلویزیونی در روستاهای دورافتاده شد.

وی در ادامه عملکرد صدا و سیمای مرکز کردستان در مورد شهرستان‌ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به‌زودی با نصب دستگاه‌های فرستنده دیجیتال در شهر حسن‌آباد یاسوکند این بخش نیز از سیستم دیجیتال و 14 شبکه تلویزیونی بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان بیجار از اختصاص اعتبار ویژه برای بهره‌مندی روستاهای زیر 20 خانوار از تلویزیون‌های کابلی خبر داد و افزود: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار دارای فرستنده تلویزیونی می‌شوند.

* راه‌اندازی سیستم دیجیتال در شهر بیجار تا پایان سال 91

معاون فنی صدا و سیمای مرکز کردستان نیز در ادامه این جلسه از راه‌اندازی سیستم دیجیتال در شهر بیجار تا پایان سال 91 خبر داد.

سعید رحمانی بیان داشت: در حال حاضر در این شهرستان 3 ایستگاه شهری و 13 ایستگاه ماهواره‌ای روستایی وجود دارد اما با استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کردستان 18 ایستگاه روستایی جدید در این شهرستان در حال احداث و راه‌اندازی است که 9 ایستگاه آن آماده بهره‌برداری است.

در ادامه این جلسه مشکلات بخش کرانی از جمله کمبود آب شرب، عدم برف‌روبی جاد‌ه‌های روستایی و نامناسب بودن محورهای ارتباطی این بخش نیز مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول