اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اعیاد شعبانیه

پروژه‌های تلویزیونی خراسان‌شمالی به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با اعیاد شعبانیه فرستنده تلویزیونی و اف ام شبکه اترک شهر سنخواست و 10 پروژه تلویزیون کابلی در خراسان‌شمالی به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های تلویزیونی خراسان‌شمالی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی، معاون برنامه‌ریزی استاندار این استان در مراسم بهره‌برداری این پروژه‌ها گفت: در دوره مدیریت جدید صدا و سیما شاهد افزایش پوشش شبکه‌های سیما و صدا سراسری و استانی هستیم.

حسن قلی‌زاده با تقدیر از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی اظهار کرد: سطح کیفی برنامه‌های استانی نسبت به قبل خیلی تغییر کرده است.

وی صدا و سیما را به عنوان رسانه اطلاع‌رسانی نظام عنوان کرد و افزود: رویکرد توجه به دستاوردها و پتانسیل‌های شهرستان‌ها و توجه به تمام نقاط استان در اخبار و برنامه‌های رسانه وجود دارد که باید تقویت شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی گفت: برای بهره‌برداری از فرستنده تلویزیونی و رادیویی اف ام شبکه اترک در شهر سنخواست اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال هزینه شده است.

احمد مهدوی افزود: از این اعتبار 700 میلیون ریال از اعتبارات سازمان صدا و سیما و 300 میلیون ریال از اعتبارات استانی است.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری این فرستنده از این پس مردم شهر سنخواست و روستای خراشا می‌توانند از برنامه‌های شبکه اترک استفاده کنند.

مهدوی با اشاره به بهره برداری از ده پروژه تلویزیون کابلی در روستاها و شهرهای استان گفت: این ده پروژه شامل چهار پروژه در شهرستان فاروج در روستاهای قره‌جقه، محمدآباد، پیره و مردکانلو، پنج پروژه در شهرستان اسفراین در روستاهای قوزه زن، نوشیروان علیا، نوشیروان، برستو و درپرچین و یک پروژه در شهرستان بجنورد شامل روستای تش نفس است.

وی خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌شمالی با اشاره به بهره‌برداری مردم این روستاها از پنج شبکه تلویزیونی شامل یک، دو و سه اترک اضافه کرد: از اعتبارات اختصاصی یک میلیارد ریال از اعتبارات ملی سازمان صدا و سیما و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری این پروژه‌ها هزار و 285 نفر از شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما برخوردار شدند.

انتهای پیام/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول