اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

فرستنده تلویزیونی گروس باشت بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور برخی مسئولان استانی و محلی، فرستنده تلویزیونی گروس باشت به بهره‌برداری رسید.

فرستنده تلویزیونی گروس باشت بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، در آیینی که سیدقدرت‌الله حسینی نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی، مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای استان، علی‌اصغر قلیپور سرپرست فرمانداری باشت و مسئولان محلی این شهرستان حضور داشتند، فرستنده تلویزیونی گروس باشت به بهره‌برداری رسید. 
مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح فرستنده تلویزیونی گروس، هدف از احداث این فرستنده تلویزیونی را پوشش مضاعف و بالا بردن کیفیت شبکه‌های تلویزیونی در شهر باشت و روستاهای اطراف برشمرد.
مسلم رحیمی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این فرستنده تلویزیونی، شهر باشت و روستاهای اطراف شبکه‌های یک، دو، سه و شبکه استانی دنا را با کیفیت بسیار خوب دریافت میکنند.
وی با بیان اینکه فرستنده تلویزیونی گروس باشت هم اکنون دارای چهار کانال تلویزیونی است، ابراز داشت: به‌زودی این فرستنده دیجیتالی میشود و تعداد کانال‌های آن به هشت کانال افزایش مییابد.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برای احداث این فرستنده تلویزیونی بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.
رحیمی به برنامه‌های صدا و سیما برای افزایش پوشش تلویزیونی در دیگر نقاط شهرستان باشت اشاره کرد و عنوان داشت: در آینده نزدیک فرستنده تلویزیونی جعفر‌آباد پشتکوه با 4 کانال تلویزیونی راه‌اندازی میشود.
مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد از نماینده مردم باشت در مجلس و قلیپور سرپرست فرمانداری باشت و اداره راه و ترابری و برق که برای راه‌اندازی این فرستنده تلویزیونی همکاری داشتند، تقدیر و تشکر کرد.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین از صدا و سیمای استان به‌خاطر راه‌اندازی این فرستنده تلویزیونی و افزایش کیفیت کانال‌های تلویزیونی در شهر باشت و روستاهای اطراف قدردانی کرد.
سید قدرت‌الله حسینی با بیان این‌که فرستنده تلویزیونی گروس در مکان بسیار خوبی احداث شده است، افزود: علاوه بر شهر باشت، روستاهای منطقه آبدهگاه و خان‌احمد و اطراف شهر باشت نیز از این نعمت برخوردار شدند.
مدیر فرستنده‌های تلویزیونی صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: علاوه بر فرستنده تلویزیونی گروس، فرستنده‌های چم بلبل و باشت نیز به منظور پوشش حداکثری شهر باشت فعال است.
وفاپور خاطرنشان کرد: به منظور افزایش کیفیت امواج رادیویی در باشت، به‌زودی فرستنده رادیویی نیز روی فرستنده گروس نصب خواهد شد.
انتهای پیام/ل20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول