اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد

فرستنده تلویزیونی کوه بایار دنا افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی، دکل تلویزیونی کوه بایار شهرستان دنا افتتاح شد.

فرستنده تلویزیونی کوه بایار دنا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، صبح امروز دکل تلویزیونی کوه بایار در بخش پاتاوه شهرستان دنا با حضور غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، رحیمی مدیرکل صدا و سیما، مرادعلی پیوند فرماندار شهرستان دنا و حجت‌الاسلام افشار امام جمعه شهر پاتاوه و گروه‌های مختلف مردمی افتتاح شد.

به گزارش فارس، روستاهای بخش پاتاوه با توجه به کوهستانی بودن و پراکندگی خاص منطقه و عدم دسترسی به جاده ارتباطی و عدم برخورداری از شبکه برق با مشکلاتی در دریافت سیگنال‌های تلویزیونی مواجه بود که با افتتاح این سامانه یکی از آرزوهای مردم این منطقه برآورده شد.

در این مراسم غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا تفاهم و همدلی و وحدت میان مردم و مسئولان را یکی از راه‌های پیشرفت و توسعه دانست و این پروژه را مهم در زمینه اطلاع‌رسانی در سطح منطقه دانست.

زارعی این پروژه را هدیه‌ای به مردم ولایتمدار و شهیدپرور پاتاوه دانست و از خرید سیستم‌های دیجیتال در آینده نزدیک خبر داد که مردم از 16 کانال تلویزیونی بهره‌مند خواهند شد.

وی با تشکر از مدیرکل صدا و سیما و شرکت توزیع نیروی برق در جهت پیگیری این پروژه مهم گفت: اکنون در زمینه مقابله با تبلیغات ماهواره‌ای و شبکه‌های معاند با نظام اسلامی، ابتکار عمل در دست برنامه‌سازان و نیروهای خلاق و متعهد است.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد هم میزان پوشش رسانه در حوزه تلویزیون را رو به رشد خواند و افزود: پیشرفت علمی ایران اسلامی چشم همه جهانیان را به خود خیره کرده و هر روز شاهد پیشرفت و دستاوردهای جدید در عرصه‌های مختلف به دست متخصصان ایرانی هستیم.

 مسلم رحیمی راه‌اندازی سامانه دیجیتال کوه بایار را نتیجه خدمت صادقانه مسئولان نظام خواند و آن را مایه مباهات و افتخار دانست.

مدیرکل صدا و سیمای این استان با ارائه گزارشی از خدمات این دستگاه بیان کرد: تلاش همه همکاران در راه‌اندازی سامانه دیجیتال از افتخارات و برکات نظام جمهوری اسلامی است و عمق بخشیدن به آگاهی‌های دینی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی با رویکرد توجه به سنت‌های بومی و محلی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری صدا و سیمای این استان است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول