اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

با رئیس فدراسیون تکواندو مذاکره می‌کنم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در مورد انتخاب نشدن علیرضا نصرآزادانی برای اعزام به المپیک با رئیس فدراسیون گفت‌وگو می‌کنم تا دلیل این تصمیم برایم مشخص شود.

با رئیس فدراسیون تکواندو مذاکره می‌کنم

رشید خدابخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به طور حتم مذاکراتی را با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو انجام می‌دهم تا وی دلایل کادر فنی برای انتخاب نشدن تکواندوکار اصفهانی را برایم توضیح بدهد.

وی ادامه داد: باید برای ما مشخص شود که انتخاب نشدن نصرآزادانی به دلایل فنی انجام شده یا موارد دیگری در آن دخیل بوده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه هنوز در این‌باره بررسی‌های لازم صورت نگرفته تا بتواند نظر قطعی را اعلام کند، گفت‌وگوی مفصل در این‌باره را به بعد از پایان جلسه‌ای که در آن حضور داشت، موکول کرد.

به گزارش فارس، تصمیم کادر فنی تیم ملی و مسئولان فدراسیون تکواندو مبنی بر انتخاب نشدن علیرضا نصرآزادانی برای حضور در المپیک گلایه شدید جامعه ورزش استان اصفهان را دربر داشته است.

با نظر فدراسیون در بخش مردان و در وزن دوم محمد باقری‌معتمد و در وزن سوم یوسف کرمی و در بخش زنان و در وزن دوم سوسن حاجی‌پور در این مسابقات شرکت می‌کنند و نصرآزادانی با وجودی که یکی از شانس‌های کسب مدال در این مسابقات بود، از ترکیب تیم اعزامی خط خورد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول