اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه

چهارمین جشنواره ملی عکس زمان در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی و دبیر جشنواره سراسری عکس زمان از برگزاری چهارمین جشنواره سراسری عکس زمان در شهریور ماه امسال خبر داد.

چهارمین جشنواره ملی عکس زمان در اراک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حمیدرضا مجیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره سراسری عکس زمان امسال چهارمین سال برگزاری را در شهریور ماه تجربه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: حوزه هنری استان مرکزی تاکنون سه جشنواره سراسری عکس زمان را در سه سال گذشته برگزار کرده است که امسال برای چهارمین بار نیز برگزارکننده این جشنواره خواهد بود.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی ادامه داد: در طول سه سال برگزاری این جشنواره شاهد استقبال بسیار خوب علاقمندان از سراسر نقاط کشور بودیم که امید می‌رود در چهارمین جشنواره نیز میزبان شایسته‌ای برای هنردوستان باشیم.

مجیدی با بیان اینکه چهارمین جشنواره ملی عکس زمان در دو بخش الف و ب برگزار می‌شود، ادامه داد: بخش الف این جشنواره شامل موضوعاتی چون انقلاب اسلامی در گذر زمان (انقلاب و تعمیق اعتقادات مردم، انقلاب، ولایت پذیری و ایثار، دستاوردهای انقلاب، کار و سرمایه ایرانی) و بخش ب نیز شامل نگاه آزاد و خلاق به مفهوم زمان است که هر عکاس می‌تواند با حداکثر 10 قطعه تک عکس در هر بخش شرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه این جشنواره غیر رقابتی بوده و همچون سال‌های قبل تمام راه‌یافتگان به نمایشگاه برندگان اصلی هستند گفت: به تمام افرادی که آثارشان در جشنواره پذیرفته شود بابت هر تک عکس مبلغ یک میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی زمان برگزاری جشنواره را از 28 تا 30 شهریور ماه اعلام کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 10 شهریور ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول