اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان صورت گرفت

برگزاری اختتامیه جشنواره عکس استانی "انتخاب نهم" از دریچه دوربین

خبرگزاری فارس: اختتامیه جشنواره استانی"انتخاب نهم" با هدف ثبت حضور و مشارکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از آغاز تبلیغات کاندیداها، برگزار شد.

برگزاری اختتامیه جشنواره عکس استانی "انتخاب نهم" از دریچه دوربین

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مراسم اختتامیه جشنواره عکس استانی "انتخاب نهم" از دریچه دوربین با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان و مسئولان شهرستان و هنرمندان عکاس در مجتمع هنری فردوسی شهرستان تویسرکان برگزار شد.

این جشنواره با هدف ثبت حضور و مشارکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند سال 90 از آغاز تبلیغات کاندیداها در سراسر استان برگزار شد.

جشنواره عکاسی انتخابات نهم از دریچه دوربین در دو بخش حرفه‌ای و آماتور با شاخصه‌های ثبت حضور پرشور گسترده و تأثیرگذار مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت و حضور مردم به صورت فردی و جمعی، بازتاب حضور جوانان و دیگر اقشار جامعه و همکاری و تعاون از زمان آغاز برگزاری رسمی تبلیغات کاندیداها در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

پس از اتمام انتخابات تعداد یک هزار و 825 اثر به جشنواره عکس استانی انتخاب نهم از دریچه دوربین از 170 عکاس در دو بخش حرفه‌ای و آماتور از سراسر استان ارسال شد.

از مجموع یک‌هزار و 852 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره با بررسی کارشناسان تنها 44 عکس به بخش مسابقه راه یافتند.

چهار عکس از همدان، 18 عکس از ملایر، 11 عکس از نهاوند و 21 عکس از شهرستان تویسرکان با قضاوت داوران استانی و شهرستانی در حوزه هنر عکاسی به مرحله نهایی مسابقه راه یافتند.

در مراسم اختتامیه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از 44 اثر راه یافته به مسابقه، سه اثر از بخش عکاسی حرفه‌ای و سه اثر از بخش عکاسی آماتور برگزیده و با اهدای جوایز نقدی از صاحبان آثار برگزیده تقدیر شد.

برگزاری این جشنواره یکی از مصوبات فرهنگی سفر شهرستانی استاندار به شهرستان تویسرکان است.

انتهای پیام/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول