اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع اعتیاد

فراخوان شرکت در جشنواره بین‌المللی عکس "قاب سوخته" اعلام شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز در جمع خبرنگاران فراخوان برای شرکت در جشنواره بین‌المللی عکس "قاب سوخته" با موضوع اعتیاد اعلام شد.

فراخوان شرکت در جشنواره بین‌المللی عکس "قاب سوخته" اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز حامد فرزانه در نشست خبری که پیرامون برپایی کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد در ارومیه برپا شد، اظهار داشت: کمیته فرهنگی کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد در نظر دارد با بهره‌گیری از تجربه‌های بزرگان عرصه هنر و همکاری ارگان‌های مربوطه، جشنواره بین‌المللی عکس قاب سوخته را با موضوع اعتیاد برگزار کند.

دبیر کمیته فرهنگی کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد تصریح کرد: اهداف بزرگ برای برخورد ریشه‌ای، نیازمند برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت به طور مستقیم و غیرمستقیم در امر فرهنگ‌سازی است لذا با توجه به نافذبودن هنر و سابقه درخشان آن به خاطر مردمی‌بودنش و قدرتی که در ایجاد و خلق دیدگاه‌های مختلف در اذهان مردم نسبت به موضوع‌های گوناگون وجود دارد پس نسبت به برگزاری این جشنواره اهتمام می‌شود.

فرزانه اضافه کرد: باید قسمتی از وظیفه فرهنگ‌سازی و مبارزه با استفاده از مواد مخدر بر دوش هنرمندان دنیا قرار داده شود تا شاید عصاره نکته‌نظرهای مردم جهت‌دهنده و اولویت‌کاری مسئولان و تصمیم‌گیرندگان قرار بگیرد، بر این‌ اساس جشنواره فوق با شرکت عکاسان و هنرمندان صاحب‌نام برگزار می‌شود.

وی استفاده از نظرها و ایده‌های مردمی و دانشجویی، اولویت‌بندی مشکلات جامعه در زمینه اعتیاد با توجه به نظرهای فرهنگی و هنری جامعه، به دست‌آوردن آرشیوی در زمینه هنر، فرهنگ و اعتیاد، پرورش‌دادن استعدادها و درگیرکردن مردم و دانشجویان در این زمینه از مهم‌ترین اهداف این جشنواره قلمداد کرد.

دبیر کمیته فرهنگی کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این کنگره و جشنواره ایجاد محیط صمیمی، دوستانه و هنری برای الگوپذیری دانشجویان و تاثیرگذاری آنها و همچنین پیوند بین علم و فرهنگ، توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را بیش از گذشته شاهد شویم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول