اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان

برگزیدگان جشنواره عکس "انتخاب نهم از دریچه دوربین" معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برگزیدگان جشنواره عکس استانی "انتخاب نهم از دریچه دوربین" در شهرستان تویسرکان معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره عکس "انتخاب نهم از دریچه دوربین" معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز پنج‌شنبه، در مراسم اختتامیه جشنواره عکس استانی "انتخاب نهم از دریچه دوربین" با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان و مسئولان شهرستان از برگزیدگان جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی تویسرکان تقدیر شد.

در مرحله نهایی این جشنواره، 44 اثر راه یافته به مسابقه، سه اثر در بخش حرفه‌ای و سه اثر در بخش آماتور حائز رتبه برتر شدند.

هیئت داوران جشنواره عکس استانی "انتخاب نهم از دریچه دوربین" در بخش حرفه‌ای و آماتور آثار برگزیده را اعلام کرد که بر این اساس با اهداء تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ 4 میلیون ریال "ملیکا کریمی" از نهاوند، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 3 میلیون ریال "مصطفی میرشاه‌ولد" از ملایر، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال "زهرا سمائی" از نفرات برتر در بخش حرفه‌ای تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این بخش هیئت داوران به عکاس هنرمند "محسن حسینی‌تبار" از شهرستان ملایر مبلغ 500 هزار ریال اهدا کرد.

هیئت داوران در بخش عکاسی آماتور از آثار "علی نوراللهی" با اهداء تندیس جشنواره و مبلغ 2 میلیون ریال، "میلاد تیموری" با اهداء لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال و "سعید نانکلی" با اهداء لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال از شهرستان تویسرکان تقدیر کرد.

در بخش آماتور نیز به اثر "سمانه عبدالملکی" لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 500 هزار ریال اهدا شد.

جشنواره استانی عکس "انتخاب نهم از دریچه دوربین" با همت مسئول سینمای انجمن جوان و فرمانداری شهرستان تویسرکان و همدان با هدف به تصویر کشیدن مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند سال 90 در سراسر استان برگزار شد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول