اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برگزیدگان سومین جشنواره ملی عکس زمان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: حوزه هنری استان مرکزی اسامی برگزیدگان سومین جشنواره ملی عکس زمان را اعلام کرد.

برگزیدگان سومین جشنواره ملی عکس زمان معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی، هیئت داوران این جشنواره از بین 703 عکاس با بیش از 5 هزار قطعه عکس ارائه شده، 50 عکاس را با 60 قطعه عکس با سه رای طلایی شایسته حضور در نمایشگاه دانستند.
در بخش تک قطعه، عکس جواد حمیدی‌صفا از تهران، سیده‌غزاله غضنفری از تبریز، آرش شکورزاده بلوری و  فرامرز عامل‌بردبار از مشهد، اردلان حسنعلی‌زاده از قوچان، بهنام ذاکری از هرمزگان، حجت‌الله عطایی از قم، جلال شمس‌آذران از تبریز، امیر اسدی از تهران، امین نظری از اهواز، محمود میربزرگ از زاهدان، سعیدحسن عباسی از تهران، رضا خالدی از بیرجند، علی کریمی‌رستگار از مشهد و الهه احسانی‌نیا از قاین برگزیده شدند.
همچنین آثار امید سریری‌آجیلی از مشهد، سروش جوادیان از تهران، عبدالرضاکاکایی از کرمانشاه، حمید سالاری از نیشابور، اصغر بشارتی از قشم، اسحاق آقایی از یاسوج، مهدی طاهری از تهران، سیدعلی حسینی‌فر از سبزوار، سعید عامری از تهران، مصطفی پیوندی و فیروزه جمعه‌پور از مشهد، جاوید تفضلی از تهران، نوید عزیزی از ارومیه، علی گرامی‌فر از تبریز، حمیده شفیعی‌ها از قزوین، سیدعلی سیدی از مشهد، صالح اصغری کلیبر از تبریز، نسیم شیخ نظامی از مشهد، فردین نظری از ابهر، احمد دهقانی‌شهرابی از تهران، امیر عنایتی از تربت حیدریه، علی معتمدی از مشهد، مانیا رهبان از کرمان، میعاد آخی از اهواز و امید امیدواری از شیراز به بخش نمایشگاه این جشنواره راه یافت.
در بخش دو قطعه عکس نیز احسان قنبری‌فرد از شیراز، شکوفه بیاتی از مشهد، سیدمجتبی خاتمی و سیدجلال برادران‌حسینی از مشهد، خلیل خسروانی از سبزوار، منصوره معتمدی از تهران، حسین ساکی از تهران، محمد ادیبی و عمادالدین انوشیروانی از مشهد و فرزاد آریان‌نژاد از شیراز به عنوان آثار برتر برگزیده شدند.
هیئت داوران سومین جشنواره ملی زمان هیچ مجموعه عکسی را شایسته حضور در نمایشگاه ندانست.
دبیرخانه این جشنواره از برگزیدگان برای حضور در مراسم اختتامیه و حضور در نمایشگاه که پنجم آذر ماه جاری در اراک برگزار می‌شود، دعوت کرد.
برگزاری کارگاه‌های تخصصی عکس با حضور اساتید عکاسی، بازدید از نمایشگاه آثار برگزیده، بازدید و عکاسی از اماکن فرهنگی، تاریخی و صنعتی استان مرکزی از برنامه‌های جنبی مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی عکس زمان پیش‌بینی شده است.
عکاسان برگزیده باید تا 29 آبان ماه جاری اصل فایل عکس منتخب خود را به همراه شماره حساب بانکی خود به نشانی دبیرخانه (اراک، خیابان قائم مقام، میدان ساعت، خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی) ارسال کنند.
هنرمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09374696296 تماس بگیرند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول