اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن عکس هرمزگان اعلام کرد

معرفی پذیرفته ‌شدگان جشنواره عکس اردیبهشت

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن عکس هرمزگان گفت: با پایان یافتن داوری آثار هفهتمین جشنواره ملی عکس اردیبهشت، دبیرخانه این جشنواره ضمن قدردانی از عکاسان کشور اسامی پذیرفته شدگان این جشنواره را معرفی کرد.

معرفی پذیرفته ‌شدگان جشنواره عکس اردیبهشت

به گزارش خبرنگار فارس از بندرعباس حسام‌الدین انصاریان پیش از ظهر امروز در نشستی در رابطه به وضعیت مراحل برگزاری جشنواره هفتم عکس ازدبهشت اظهار داشت: داوری بخش مستند جشنواره مذکور در تاریخ 20 و 21 اسفندماه 90 با حضور پیمان هوشمند‌زاده، مهدی وثوق‌نیا و مجید سعیدی برگزار شد که از بین 5 هزار و 563 اثر رسیده به این بخش، 96 تک عکس و 9 مجموعه عکس از 89 عکاس کشور به نمایشگاه راه یافت.

وی ادامه داد: نشست داوری بخش خلاقانه نیز در تاریخ 23 اسفندماه 1391 با حضور داوران این بخش "شهریار توکلی، مهدی مقیم‌نژاد و گوهر دشتی" برگزار شد که در این بخش نیز از بین 2 هزار و 856 اثر رسیده، 42 تک عکس و پنج مجموعه از 41 عکاس کشور به بخش خلاقانه نمایشگاه راه یافت.

مسئول انجمن عکس هرمزگان گفت: از بین آثار پذیرفته‌ شده 25 اثر در بخش مستند و خلاقانه از 19 عکاس هرمزگان به چشم می‌آید.

انصاریان با بیان اینکه تاکنون شش دوره از این جشنواره برگزار شده، افزود: سال گذشته تعداد 7 هزار و 476 عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که هیئت داوران در مجموع 114 تک عکس و شش مجموعه عکس را شایسته حضور در بخش مسابقه جشنواره دانست.

به گفته وی، از میان این تعداد اثر، 74 تک عکس و شش مجموعه عکس در بخش "آزاد" و 40 تک عکس در بخش "نگاهی‌ دیگر" مورد انتخاب داوران قرار گرفت.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز براساس نظر هیئت داوران این جشنواره در بخش آزاد مسعود رضایی از اهواز جایزه‌ مقام اول به مبلغ 10 میلیون ریال و تندیس جشنواره، محمد حمیدی از ارومیه جایزه‌ مقام دوم به مبلغ 8 میلیون ریال و تندیس جشنواره، فرزانه کلانتری از زنجان جایزه‌ مقام سوم به مبلغ 6 میلیون ریال و تندیس جشنواره را دریافت کردند.

انصاریان بیان داشت: در این بخش هیئت داوران یاسر مهربانی از نیشابور، محمدباقر عسکرپور از اهواز، سیدعلی هاشمی از بندرعباس، سعید عامری از تهران را شایسته‌ تقدیر دانست.

وی تصریح کرد: در بخش نگاهی دیگر شادی‌آفرین آرش از مشهد جایزه‌ مقام اول، مریم فَرساد از قزوین جایزه‌ مقام دوم، هادی دهقانپور از سبزوار جایزه‌ مقام سوم را کسب و خانم تُکتَم اِستیلایی از نیشابور لوح تقدیر این بخش را دریافت کردند.

این مسئول با بیان اینکه داوری ششمین دوره جشنواره‌ ملی عکس اردیبهشت هرمزگان را اسماعیل عباسی، محمد ستاری، مهدی وثوق‌نیا، کیارنگ علایی و حسن بردال برعهده داشته‌اند، اذعان داشت: هم‌چنین هم‌زمان با برپایی این نمایشگاه برنامه‌های جنبی نیز در نظر گرفته می‌شود که از جمله این برنامه‌های جنبی می‌توان به کلاس‌های آموزشی اشاره کرد.

وی در پایان اسامی عکاسان منتخب هرمزگانی در بخش مستند و خلاقانه را به شرح زیر اعلام کرد:

1- روح‌الله بلوچی

2- بهنام ذاکری

3- سیدعلی هاشمی (سیدکامل)

4- کوروش صداقت

5- فرحناز پوراسماعیلی‌زاده

6- امیر مینابیان

7- امید ملاحی

8- ابراهیم حصاری

9- حسین پیغامی

10- سیدعلی هاشمی (حبیب‌الله)

11- محمدرضا مسندانی

12- کبری پیشکار

13- امید محبی

14- مصطفی سبزی‌کار

15- معصومه مرادی

16- احمد خجسته‌نیا

17- سمیرا پور‌کهندلی

18- منصور وحدانی

19- ذکریا جاسمی

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول