اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

اعضای هیئت داوران جشنواره عکس نماز و نیایش معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: اعضای هیئت داوران سومین جشنواره بین‌المللی عکس نماز و نیایش در تبریز معرفی شدند.

اعضای هیئت داوران جشنواره عکس نماز و نیایش معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "علی داننده" اظهار داشت: "عباس میرهاشمی"، "جاسم غضبان‌پور"، "خانعلی صیامی"، "اکتای چولاک"  و "امیرعلی جوادیان" داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: با توجه به برگزاری جشنواره عکس نماز و نیایش در سطح بین‌المللی و موضوع جشنواره که بنیادی‌ترین فریضه دینی و اسلامی مسلمانان است و همچنین با تکیه بر ظرفیت غنی استان در زمینه هنر عکاسی،‌ هیئت داوران از عکاسان استانی، کشوری و بین‌المللی انتخاب شده‌اند.

داننده رشد کمی ارسال آثار از سوی عکاسان سراسر کشور و کشورهای خارجی به این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جشنواره عکس با محور نماز و نیایش فرصت مغتنمی برای حضور عکاسان حرفه‌ای و تازه‌کار و تعامل دو نسل هنر عکاسی و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات هنری است.

وی موضوعات جشنواره را شامل نماز و نیایش و اتحاد و همبستگی امت اسلامی، نماز و نیایش و جوانان و نوجوانان، نماز و نیایش و بیداری اسلامی، نماز و نیایش و کودکان، نماز و نیایش و حالات معنوی و نماز و نیایش و دفاع مقدس عنوان کرد.

براساس این گزارش، جاسم غضبان‌پور" متولد 1342 خرمشهر است. وی لیسانس رشته عکاسی از دانشگاه هنر بوده و عکاسی حرفه‌ای را از سال 1358 آغاز کرده است. زمینه‌های عکاسی هنری غضبان‌پور جنگ، مستند اجتماعی، معماری و فرهنگی است.

"عباس میرهاشمی" نیز متولد 1341 ساوه و مدرس عکاسی در دانشگاه است. وی همچنین عضو شورای کارشناسی عکاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

"امیرعلی جوادیان" متولد 1336 اصفهان بوده و عکاسی را از سال 1358 آغاز کرده است. وی عضو هیئت موسس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و انجمن ملی عکاسی ایران و عضو هیئت مدیره انجمن‌های عکاسان دوستدار میراث فرهنگی است.

"خانعلی صیامی" متولد 1331 کلیبر بوده و عکاسی را از سال 1355 آغاز کرده است. از وی مجموعه‌ای با عنوان "آلبوم آذربایجان‌شرقی" شامل عکس‌هایی از طبیعت، آثار باستانی، نقاط دیدنی، فرهنگ و رسوم آذربایجان به چاپ رسیده است.

"اکتای چولاک" متولد 1970 چاریکارا ترابزون ترکیه و فارغ‌التحصیل بازرگانی و دارای مدرک دکترای عکاسی است.

براساس این گزارش سومین جشنواره بین‌المللی نماز و نیایش توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری انجمن هنر عکاسی و انجمن سینمای جوان تبریز برگزار و همچنین آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر و نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز اردیبهشت ماه 1391 در تبریز برگزار می‌شود.

دور اول و دوم این جشنواره به صورت سراسری برگزار شده بود و این دوره با گستره بین‌المللی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول