اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش در مشهد:

دانش‌آموزان با تاسی به قرآن مستقل می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان فعال در عرصه‌های نماز با تاسی به قرآن مستقل می‌شوند.

دانش‌آموزان با تاسی به قرآن مستقل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین هژبری ظهر امروز در مراسم افتتاح پنجمین جشنواره احکام و انشای نماز یادواره تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ملی که در محل دانشگاه رضوی برگزار شد اظهار کرد: دانش آموزان منتخب قرآنی و نماز باید علاوه برحضور فعال در عرصه‌های معنوی و فرهنگی دغدغه درس را نیز داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه فقط ارتباط عاطفی با قرآن کافی نیست؛ باید ارتباط فکری نیز با قرآن برقرار کرد؛ بیان داشت: دانش‌آموزان فعال در عرصه‌های نماز با تاسی به قرآن مستقل می‌شوند.

وی زندگی را یک سفر توصیف کرد و افزود: توشه‌های قرآنی بهترین نقشه راه است و نقش راهنما و مربی  نیز در این مسیر بسیار حائز اهمیت است.

معاون پرورشی، فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه به برگزیدگان پنجمین جشنواره انشای نماز و احکام توصیه کرد: هنگام ارتباط با خدا هرگز ارتباط با دیگران را قطع نکنید.

رمضان نیری معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در ادامه این مراسم افزود: تمام اهداف، ماموریت‌ها و چشم انداز سند بنیادین آموزش و پرورش، رسیدن به حیات طیبه است.

رمضان نیری بیان داشت: نیاز به تحولات در تعلیم و تربیت بسیار جدی و یکی از مولفه‌های مهم برای رسیدن به آن، ارتباط است.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: ارتباط با خود، دیگران، طبیعت و خدا اساس کار تحول است.نماز اساسی‌ترین راه ارتباط با خداست و دانش آموزان برگزیده عرصه احکام و انشای نماز، نخبگان عرصه معنوی در مدارس هستند.

وی انشا را تولیدی از فکر و ارزشمند دانست و تاکید کرد: برگزیدگان انشای نماز، اندیشیدن و خلق چراغ‌های ذهنی را تجربه کرده‌اند.

معاون آموزش پرورش خراسان رضوی،با اشاره به این که نخبه معنوی شدن، از نعمت‌های برتر خداوندی است؛ افزود: این نعمت ثروت الهی و شکرگزاری و مسئولیت ویژه در پی دارد. 

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول