اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

گمانه‌زنی‌های سیاسی برای انتخاب شهردار ساری

خبرگزاری فارس: گمانه‌زنی‌های سیاسی و اجرایی برای انتخاب شهردار ساری همچنان ادامه دارد.

گمانه‌زنی‌های سیاسی برای انتخاب شهردار ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از ابتدای تیر ماه سال جاری سید علی حجازی از سوی شورای سوم شهر ساری عزل و بعد از ساعاتی از سوی استاندار مازندران، حکم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران را در دست گرفت.

سه روز بعد از عزل شهردار ساری، سید مرتضی رضویان در میان گزینه‌های سرپرست شهرداری ساری از سوی شورای شهر مرکز استان انتخاب شد و حدود 20 روز است که سکان شهرداری مرکز استان را به دست گرفت.

* انتخاب شهردار جدید ساری نقل محافل

بحث استیضاح شهردار ساری و انتخاب شهردار جدید در یک سال مانده به پایان عمر شورای سوم همچنان از مباحث روز شهروندان و رسانه‌ها شده است.

اینکه چه کسی می‌تواند مدیریت شهری مرکز استان مازندران را در دست بگیرد و عقب‌ماندگی این شهر را جبران کند از سری مباحثی است که در هر محفلی نقل مجلس شده است.

* شورای شهر تعیین شهردار ساری را در دستور کار قرار داد

شورای شهر ساری نیز امروز خبری را به نقل از سید مهدی احمدی یک عضو شورای منتشر کرد.

احمدی با اعلام اینکه شورای اسلامی شهر تعیین شهردار را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: پیرو درخواست کتبی برخی از اعضای شورا از امروز، شورا نسبت به تعیین شهردار اقدام خواهد کرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرداری و پرسنلش در کمال آرامش و با مدیریت رضویان سرپرست شهرداری ساری مشغول فعالیت است.

احمدی اعلام کرد: در طی یک ماهه گذشته شهرداری حدود 2 میلیارد تومان درآمد داشته است که این امر نتیجه تلاش شبانه‌روزی سرپرست شهرداری و پرسنل شهرداری است.

* انتخاب شهردار باید به دور از هیاهوهای سیاسی انجام گیرد

وی خاطرنشان کرد: انتخاب شهردار باید به دور از هیاهوهای سیاسی انجام گیرد. اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به معرفی برخی به عنوان گزینه‌های احتمالی اقدام کردند تنها بر اساس گمانه‌زنی‌های خودشان بوده و مورد تایید شورا نیست چراکه تا به حال جلسه‌ای رسمی برای تعیین شهردار صورت نگرفته است.

احمدی تاکید کرد: آنچه برای ما مهم است این است که شهردار باید به ‌زودی معرفی شود تا مجموعه پرسنل شهرداری با انگیزه بیشتری فعالیت کنند.

* نتیجه جلسات امروز شورای شهر ساری

به گزارش فارس، جلسه‌ای بعدازظهر امروز برای تعیین شهردار ساری از سوی شورای شهر برگزار شد که بررسی گزینه‌هایی مانند مهدی عبوری معاون صداو سیمای مازندران و مجید حسین‌زادگان فرماندار اسبق ساری در دستور قرار گرفت.

گفته می‌شود انصارالحسینی که هم‌‌اکنون شهردار سورک مرکز شهرستان تازه تاسیس میاندرود است نیز یکی از گزینه‌های تقریبا مطرح است که به علت تمایل به کاندیداتوری‌اش برای عضویت در شورای شهر ساری، شانس وی برای کرسی شهردار ساری کمرنگ شده است.

مردم ساری منتظرند تا اعضای شورای شهر تکلیف کرسی شهردار مرکز مازندران را مشخص کنند.

انتهای پیام/آ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول