اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری آبادان خبر داد

تعیین افراد معتمد محلی برای ارتباط با شهرداری آبادان

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری آبادان گفت: از افراد فعال و معتمد در محلات مختلف آبادان برای ارتباط با شهرداری استفاده می‌کنیم.

تعیین افراد معتمد محلی برای ارتباط با شهرداری آبادان

محمدحسین عبیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار‌ فارس در آبادان اظهار کرد: شهرداری آبادان در راستای ارتقای برنامه‌های فرهنگی، رفاهی، تفریحی، آموزشی و ورزشی شهروندان، در نظر دارد برای ارتباط مستقیم با شهروندان از افراد معتمد محله‌ای استفاده کند.

وی افزود: این افراد می‌توانند ارتباط مستقیم با شهردار داشته و مسائل و مشکلات محله‌ای که در آن ساکن هستند به شهرداری انتقال دهند تا سرعت بیشتری در راه حل معضلات شهری داشته باشیم.

معاون خدمات‌ شهری آبادان ادامه داد: شهرداری آبادان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های خود، به دنبال اجرای نرم‌افزاری برنامه‌ها به جای سخت‌افزاری برای حل مشکلات است.

وی تصریح کرد: افراد معتمد محل می‌توانند با انتقال دیدگاه‌ها، نظرها و برنامه‌های مختلف شهروندان به شهرداری روحیه نشاط و شادابی را در شهر افزایش دهند.

عبیات در پایان با تشریح دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری آبادان گفت: در راستای برپایی جشن اعیاد اسلامی با آذین‌بندی معابر اصلی، چراغانی شهر، برپایی ایستگاه‌‌های صلواتی، نصب پرچم‌های رنگی و شستشوی معابر در شادی شهروندان آبادانی شرکت کردیم.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول