اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار چرام:

مراکز آموزش عالی چرام توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام با بیان اینکه چرام سابقه علمی و فرهنگی دارد، گفت: با همه توان پی‌گیر توسعه مراکز آموزش عالی در چرام هستیم.

مراکز آموزش عالی چرام توسعه می‌یابد
شکرالله امامی در نخستین سالروز شهرستانی شدن چرام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به اینکه جاده و راه مناسب یکی از مهمترین زیرساخت‌های هر منطقه برای رسیدن به توسعه پایدار است، اظهار داشت: شهرستان چرام به دلیل مجاورت با شهرهای بزرگ استان و تراکم جمعیت در روستاهای اطراف و همچنین داشتن ظرفیت‌های غنی در حوزه‌های مختلف به راه‌های مواصلاتی مناسب نیاز دارد.
وی معدن، کشاورزی و گردشگری را از بخش‌هایی دانست که نیازمند احیا و احداث جاده‌های مناسب در این شهرستان است و افزود: پیگیری آسفالت جاده باشت به چرام، چرام به گره‌ای، شیخ هابیل به گره‌ای و توگبری و تکمیل محور امامزاده علی (ع) گام‌های بزرگی در زمینه راهسازی در طول یک‌ساله اخیر در این شهرستان بوده است.
امامی از برپایی ستاد ساماندهی و بهسازی روستای سرفاریاب مرکز بخش سرفاریاب با اختصاص اعتبار از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و بیان کرد: پروژه آبرسانی به 26 روستای پشته زیلایی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، گازرسانی به شش روستا و افتتاح دومین جایگاه سی‌ان‌جی از دیگر خدمات انجام گرفته در شهرستان چرام بوده است.
وی وجود دانشگاه‌ها و مراکز عالی آموزشی را در هر منطقه موجب پیشرفته دانست و افزود: اختصاص زمین برای ایجاد فضای فیزیکی دانشگاه پیام‌نور مرکز چرام از جمله اقدامات این فرمانداری برای ارتقای سطح علمی جوانان این منطقه است که با رایزنی‌های صورت گرفته در پی ایجاد شعب دیگر دانشگاه‌ها در این شهرستان هستیم.
فرماندار چرام از اختصاص زمین برای مجتمع متمرکز اداری شهرستان چرام خبر داد و گفت: اختصاص زمین برای مسکن مهر چرام، اختصاص زمین برای خانواده جانبازان و شهدا و اختصاص زمین برای زوج‌های جوانی که میزان مهریه آنها 14 سکه بهار آزادی بوده از جمله پیشنهادات و فعالیت‌های فرمانداری چرام در طول یک سال فعالیت آن است.
امامی افزود: معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان چرام و فراهم کردن بستر مناسب برای دور چهارم سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به این شهرستان از دگر اقدامات خدمت‌گزاران مردم در این شهرستان است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول