اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

ورودی شادگانی‌ها به مراکز آموزش عالی به 800 نفر رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: ورودی شادگانی‌ها به مراکز آموزش عالی در سال گذشته به 820 نفر رسید.

ورودی شادگانی‌ها به مراکز آموزش عالی به 800 نفر رسید

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: شهرستان شادگان با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و تجاری همچنان نیاز به توجه بیشتر مسئولان استانی دارد.

وی افزود: این منطقه در سال جاری پروژه‌های مطلوب عمرانی و تجاری را در خود جای داده که مطمئناً بهره‌برداری از آنها موجبات پیشرفت و شکوفایی بخش‌های مختلف منطقه را رقم می‌زند.

فرماندار شادگان با اشاره به رشد فرهنگ در شادگان گفت: در این راستای نهادهای فرهنگی و علمی شهرستان باید در کنار یکدیگر رشد فکری جوانان را رقم زده و در زمینه تعالی این بخش بکوشند.

وی با بیان آمار ورودیان سال گذشته به مراکز آموزش عالی در شادگان خاطرنشان کرد: ورودی به مراکز آموزش عالی در سال‌های گذشته کمتر از 200 نفر بود در حالی که در سال گذشته این رقم به 820 نفر رسید.

فیوضی با اشاره به اینکه باید بیش از پیش در زمینه ارتقای بخش فرهنگی منطقه کوشید، گفت: سال پیش رتبه برخی از پذیرفته شدگان شادگان در دانشگاه‌ها دو رقمی بوده است.

وی در پایان از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست همت مضاعف خود را در زمینه تعالی بخش‌های مختلف از جمله اجتماعی شهرستان به کار بندند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول