اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهر خبر داد

تحصیل بیش از 18 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی اهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اهر از تحصیل بیش از 18 هزار دانشجو در مراکز آموزش دولتی، غیر دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبر داد و گفت: این شهرستان امروز به یک شهر دانشگاهی تبدیل شده است.

تحصیل بیش از 18 هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات احداث ساختمان دانشکده کشاورزی اهر وابسته به دانشگاه تبریز اظهار داشت: این شهرستان با دارا بودن پنج مرکز آموزش عالی دولتی و آزاد یکی از شهرستان‌هایی است که در حوزه آموزش عالی حرفی برای گفتن دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه متأسفانه در گذشته به علت عدم پیگیری‌های لازم دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان با سه سال فعالیت تعطیل شده بود، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده از مهر ماه سال‌جاری با آغاز به فعالیت مجدد این دانشکده اقدام به پذیرش دانشجو در رشته‌های پیراپزشکی خواهد کرد.

امام جمعه اهر نیز در این جلسه رشد و توسعه کشور و هر منطقه را با رشد و توسعه علم عنوان کرد و افزود: با تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و آموزش عالی جهل از خانه‌ها رخت برمی‌بندد.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده دین اسلام را دین علم عنوان کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی در کشور ما همه روزه شاهد رشد در علوم و فنون و فناوری‌های نوین هستیم که همه اینها در سایه تلاش اندیشمندان و دانشمندان جوان ما که عرق ملی و عشق و علاقه به نظام و انقلاب دارد محقق شده است.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول