اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

کانون زبان ایران در کرمانشاه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: ظهر امروز کانون زبان ایران در کرمانشاه با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

کانون زبان ایران در کرمانشاه افتتاح شد

  به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا موزونی در آیین افتتاحیه کانون زبان ایران در کرمانشاه که با حضور مدیرعامل‌، قائم‌مقام کانون، ریاست کانون زبان ایران و معاون سیاسی امنیتی استان برگزار شد، اظهار کرد: کانون زبان ایران در کرمانشاه با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان و زیربنای دو هزار و 600 مترمربع از سال 86 احداث آن شروع شده است.

موزونی با بیان اینکه در این کانون زبان‌های انگلیسی، فرانسه و عربی تدریس خواهد شد‌، تصریح کرد: این کانون در استان کرمانشاه دارای 37 مدرس فعال در بخش نوجوانان‌، 23 مدرس در بخش بزرگسالان و 6 مدرس در بخش کودکان است.

وی افزود: در حال حاضر کانون زبان ایران در مرکز کرمانشاه در بخش نوجوانان دارای هزار و 68 زبان‌آموز پسر و 953 زبان‌آموز دختر‌، در بخش بزرگسالان 2 هزار و 131 زبان‌آموز دختر و هزار و 241 زبان‌آموز پسر و در بخش کودکان 252 زبان‌آموز پسر و 248 زبان‌آموز دختر است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تعداد کل زبان‌آموزان دختر و پسر را در استان 5 هزار و 898 نفر برشمرد و گفت: کانون زبان ایران در شهرستان‌های صحنه‌، سنقر و اسلام‌آبادغرب نیز در حال راه‌اندازی است.

وی با اشاره به زحمات استاندار کرمانشاه، اظهار کرد: استاندار کرمانشاه از سوی مدیرعامل کانون به عنوان استاندار دوستدار کودک معرفی شدند که جای تبریک به مردم استان دارد.

گفتنی است، دوازدهمین سمینار مسئولان امور مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سه روز به طول می‌کشد که در آن راهکارهای پرداخت حقوق به مربیان پاره‌وقت و مدیران کانون همچنین مشکلات قانونی بیمه و مالیات بررسی می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول